A-dog Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hva ville du spurt de forskjellige poltikerne? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hva RV sin plan er med forsvaret, om de kom til makten. Endret 29. august 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hva RV sin plan er med forsvaret, om de kom til makten. 9383119[/snapback] Huff, jeg lo Du kan alltids prøve å få stilt ett spørsmål ala dette: Endret 29. august 2007 av J@cob Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville spurt RV/Rødt om de faktisk tror at komunismen vil fungere. Eller om det bare er fleip Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville vel spurt mange partier om hvorfor de ikke lar voksne personer ha full frihet over seg selv og deres egne kropper. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville spurt hvorfor i all verden Erna fronter partiet vårt. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville spurt hvorfor i all verden Erna fronter partiet vårt. Enig. Men må si hun har kommet seg i den siste tiden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville spurt hvorfor i all verden Erna fronter partiet vårt. Enig. Men må si hun har kommet seg i den siste tiden. 9390120[/snapback] Hun har kommet seg ja, men jeg synes hun mangler det som trengs for å fronte et parti i offentligheten. Det har ingenting med utseende å gjøre, det handler om karisma og utstråling. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det "o-store" spørsmålet... Har dere faktisk tenkt å gjøre noe (oppfri løftene f.eks.) denne gangen? Endret 30. august 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg ville spurt rette politiker om hvorfor: -hvis naboen får jobb så må jeg betale høyere rente. -politiet bruker så store ressurser på å forhindre pokerspill og lignende (man kunne nylig lese om at de sendte 5 politimenn for å arrestere en politijurist på jobb som hadde kjøpt EN eneste pille) samtidig som hvis det er ran, voldtekt, vold osv kan de ikke rykke ut på grunn av ressursmangel -sunn mat er dyrt, dårlig og lite tilgjengelig mens usunn mat er billig, deilig og tilgjengelig overalt -jeg ikke har lov til å handle hva jeg vil og så mye jeg vil og ta det med over grensen uten å betale toll -det er så mye mer rasisme i det offentlige i forhold til det private -man vedtar å bygge ut bakkenett, dabnett osv når man isteden kunne brukt samme pengene på å gi folk gratis satelitt og bredbånd som er mer fremtidrettet -de lar telenor få mer og mer monopol uten å bry seg Telenor eier vel canal digital og er deleier i bakkenettet, og de er nå snart de eneste som får sende TV2 og TVN. -en bedrift som tjener milliarder eller en reder som tjener mer enn han har godt av må få statlige gunstige avtaler om billig strøm osv mens mannen i gata som tjener lite stadig må betale mer -norske soldater kan være i et krigsområde uten å være i krig -et rikt land uten reelt forsvar som norge, er trygge mot at et fattig land med et ekstremt forsvar en dag banker på døra? -ingen har snappet med seg oljefondet og dratt på heisatur til thailand og brukt opp alle pengene? Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg ville spurt Siv Jensen hvordan i all verden velferdssystemet ville fungert om det skal innføres sterk nedsetting av avgifter og skatter. Om hun hadde svart at nedsetting av skatter ville gjort at flere bedrifter ble opprettet og da like mange penger ville komme inn til staten gjennom økt produksjon osv, ville jeg spurt om hvordan dette ikke kunne føre til inflasjon? Spurte nemlig en frp-lokalpolitiker om dette og hun hadde ikke noe godt svar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg ville spurt Siv Jensen om å få det samme tilbudet som Jensemann fikk. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Økt produksjon gir økt eksport, eksport = valuta inn i landet = bidrar til mindre inflasjon. Er ikke dette rett? Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ville nok spurt hvorfor de innbiller seg at avgifter og forbud er løsningen på alle problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå