mcgroven Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er ikke mange dagene siden BioShock kom ut. Nå hintes det allerede om en oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Er vel salget som avgjør. System Shock 2 solgte svært dårlig, men ser ut til at Bioshock vil gjøre det rimelig bra. Topper salgslista i UK denne uka (X360-versjonen utgjør 88% av salget). Endret 29. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hadde ikke skadet om det kom BioShock 2, men får håpe de ikke blir for ivrige/grådige. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Så spørs det om det er mer å hente ut av Rapture, om det er flere historier man kan fortelle herfra i en eventuell oppfølger. Tja, de kan gjenoppbygge rupture, så går noe galt, boring. Eller de kan gjøre det slik at vi spiller en fyr mens folk blir gal og dreper alle, men vi vet hvordan det ender, boring. Eller, ENDA en person kan styrte ned og gå inn dit, bare for å finne ut at alt var kommet tilbake... La spillet være, for guds gode barns skyld. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg er gjerne med på flere eventyr i Rapture Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hoh, dette kom som en overraskelse - har enda ikke rukket å spille ferdig BioShock, til tross for at jeg hadde på det på release - men sier uansett ikke nei til mer av det jeg har sett så langt! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Forventer egentlig en oppfølger jeg og, leste et intervju for noen dager siden hvor de spurte han hvorfor det og det ikke gikk an og hvorfor ting var sånn og sånn, da sa Levine bare: "BioShock 2". Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) bioshock 2 Endret 29. august 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fin grafikk i allefall Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Liker idéen om at en evt. oppfølger foregår i Rapture FØR byen gikk til helvete, eller i det minste da det skjedde. Riktignok vet man hvordan det ender, men kan fortsatt gjøre mye kult ut av det. Min mening, anyways. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Take Two har sagt at dem ønsker å følge GTA-"tradisjonen" med å slippe et BioShock spill hvert tredje år. BioShock har tross alt blitt 2k's varemerke. Tviler på at andre spill i serien skjer i Rapture, men hadde vært gøy om de hadde gitt ut spill som følger Dr. Suchong, Tennenbaum, Sander Cohen, eller noen av de andre fantastiske karakterene i spillet. I Rapture, altså. Endret 15. september 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg