helfone Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 byggekvaliteten skal være mye bedre. Fattern har den orginale n95 og der er delen av mobilen som slider opp eller ned ganske løs og man kan liksom røre på den mer enn man burde. Dette sies å ha vært fiksa helt i n95 8gb. Prøvde i går MovingApp ball som er en applikasjon som bare tester accelerometer'n i n95'en. Fanmæ det va fet, sinnsykt nøyaktig. Alt den gjør er at det er en ball på skjermen, så bare tilter man skjermen en vei så "faller" ballen til den siden. Nå ha også noen laga en light sabre program som bruker accelerometer'n t n95 Dette gjør at når du beveger telefonen i lufta kommer det light sabre lyda hoho ikke fett for star wars fans nei Er en video av light sabre app her Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da er jeg registrert på www.Importgsm.com. Så fort noen bekrefter at de faktisk har fått telefonen etter å ha bestilt herfra kjører jeg inn en ordre.. Gleder meg som et lite barn. Hehe. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pakken min ble sendt fra USA til England, og flyet fra England tok av for ca. 1 time siden. Forhåpentligvis er Norge neste destinasjon Ser ut som om den kommer i løpet av morgendagen ja Lenke til kommentar
trhund Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pakken min ble sendt fra USA til England, og flyet fra England tok av for ca. 1 time siden. Forhåpentligvis er Norge neste destinasjon Ser ut som om den kommer i løpet av morgendagen ja Jaggu er du heldig. Har bestilt fra samme selv. Når bestilte du og hvor lang tid tok det fra du betalte til de bekreftet at de hadde sendt varen? Forventer rapport når du får den! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bestilte og betalte på onsdag. Pakken ble sendt på Fredag. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva gjør dere med evnt toll? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 N95 8 GB misser julesalget skriver mobil.nu. (danmark) Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Når dere bestiller hva velger dere der med "delivery"? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Betalingen min gikk inn på fredag, men den blir vel kanskje sendt i dag....Bestilte med noe som het International air eller noe sånn, var det eneste valgalternativet mener jeg. Kostet 44 dollar. Endret 12. november 2007 av Drizt Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 byggekvaliteten skal være mye bedre. Fattern har den orginale n95 og der er delen av mobilen som slider opp eller ned ganske løs og man kan liksom røre på den mer enn man burde. Dette sies å ha vært fiksa helt i n95 8gb. Prøvde i går MovingApp ball som er en applikasjon som bare tester accelerometer'n i n95'en. Fanmæ det va fet, sinnsykt nøyaktig. Alt den gjør er at det er en ball på skjermen, så bare tilter man skjermen en vei så "faller" ballen til den siden. Nå ha også noen laga en light sabre program som bruker accelerometer'n t n95 Dette gjør at når du beveger telefonen i lufta kommer det light sabre lyda hoho ikke fett for star wars fans nei Er en video av light sabre app her jaså?jeg har 6 alternativer ))men jeg bare velger en a de) Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 byggekvaliteten skal være mye bedre. Fattern har den orginale n95 og der er delen av mobilen som slider opp eller ned ganske løs og man kan liksom røre på den mer enn man burde. Dette sies å ha vært fiksa helt i n95 8gb. Prøvde i går MovingApp ball som er en applikasjon som bare tester accelerometer'n i n95'en. Fanmæ det va fet, sinnsykt nøyaktig. Alt den gjør er at det er en ball på skjermen, så bare tilter man skjermen en vei så "faller" ballen til den siden. Nå ha også noen laga en light sabre program som bruker accelerometer'n t n95 Dette gjør at når du beveger telefonen i lufta kommer det light sabre lyda hoho ikke fett for star wars fans nei Er en video av light sabre app her jaså?jeg har 6 alternativer ))men jeg bare velger en a de) Hadde ikke mulighet til å velge noen andre selv. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
helfone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 velg international air ellerno, uansett hva som står der så bør du velge noe som har international i seg og air eller noe lignende. For har du ikke det blir det litt vanskeli over den sali store dammen mellom norge og usa Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Venter bare på en bekreftelse at noen har fått en fungerende N95 8gb så bestiller jeg frå over sjøen jeg og Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Førsteinntrykk Telefonen oser av kvalitet fra første stund Slideren virker MEGET solid og den beveger seg overhodet ikke til noen av sidene. Den sitter som støpt i alle 3 posisjoner. Knappene, til tross for at de er mindre enn på N95 original, er behagelige og gode å trykke på. Virker for meg som om det å trykke feil ikke blir noe problem da knappene buler litt utover og det gjør det enklere å treffe riktig. Media-knappene føles også veldig bra. DIGGER skjermen på denne herligheten. Trodde jeg kom til å savne oppløsningen på N80, men størrelsen på skjermen gjør opp for lavere oppløsning Ikke uventet er laderen som følger med amerikansk når du bestiller fra importgsm (som nevnt tidligere), men det er bare å bruke en hvilken som helst annen nokialader. Telefonen står nå til lading. Kommer tilbake med mer når jeg får prøvd den. Endret 12. november 2007 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Knall, du må poste mer bilder og inntrykk etterhvert, sugen på denne mobilen selv jeg. Ble det ikke noe toll på denne? Lader den med samme tynne eller har de puttet inn mini usb i denne mobilen? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Totalpris inkl. alt: 4 148,20 Den bruker den tynne typen. Usikker på om man kan lade via USB men tror ikke det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Å steike Symbian_Pro! Heldiggris. Bestiller en slik med en gang. Hvor lang leveringstid? Fulgte det datakabel med eller kjøpte du en i tilleg? Endret 12. november 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg bestilte på onsdag, og pakken ble sendt fredag. Brukte DHL International Air Express tror jeg det het... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg bestilte på onsdag, og pakken ble sendt fredag. Brukte DHL International Air Express tror jeg det het... DHL/Airborne International Express? Edit: Tydeligvis. Endret 12. november 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Oioi:) Helsiken, pengene gikk ut av kontoen min på fredag, ennå ikke fått noen bekreftelse på at den er sendt....Grattis symbian.pro. Gi oss en oppdatering om telefonen funker. Hvor lenge skal den lade? Endret 12. november 2007 av Drizt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå