genser Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Den er nok fortsatt en liten stund unna, men ting kan jo likevel gå relativt fort unna. Leverandør jeg har tilgang til har den ennå ikke i sine lister, og som vi ser i prisguiden er det foreløpig ingen nettbutikker ute med antatte priser. Men vi gleder oss likevel. Hvis ikke N95 blir faset ut vil vel den etterhvert få svært hyggelig pris. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 å nå ble jeg glad jeg som hadde tenkt å vente helt til desember i år med å kjøpe denne. kanskje vi kan håpe på å få kjøpt den i november allerede *glede seg* eneste jeg gruer meg til er prisen.. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fortsatt ingen som har noen mer eksakt dato/pris? Gått noen dager siden presseslippen fra Nokia om at den var på vei ut... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nokia viste fram en del spennende telefoner i dag, blant annet 5310, 5610, N81 og N95 8 GB. Den nye N95 kommer mest sannsynlig ikke før ut i starten av 2008. Mulig at det vil være noen få i 2007, men tilgangen vil da være svært begrenset. De to musikkmobilene hadde de ikke noen dato på enda. Lenke til kommentar
helfone Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg var senest i dag og pratet med ei mobilsjappe i tromsø. Spurte om han visste når n95 8gb kommer. Han sa d er mange som spør etter den, men dessverre hadde han ingen dato. Jeg sa det var rart ettersom det sto på nettet at den var blitt sendt ut fra nokia, og dette var 15 okt sa jeg. Hmm sier han også blar han opp norges største leverandør av mobiler på skjermen, der sto intet annet enn n95 deep plum og sand Fan vil ha den mobben ass! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg var senest i dag og pratet med ei mobilsjappe i tromsø. Spurte om han visste når n95 8gb kommer. Han sa d er mange som spør etter den, men dessverre hadde han ingen dato. Jeg sa det var rart ettersom det sto på nettet at den var blitt sendt ut fra nokia, og dette var 15 okt sa jeg.Hmm sier han også blar han opp norges største leverandør av mobiler på skjermen, der sto intet annet enn n95 deep plum og sand Fan vil ha den mobben ass! Som jeg skrev over så kommer det kanskje et lite parti før jul. Per dags dato har ingen av de største leverandørene noen dato på denne modellen. Lenke til kommentar
helfone Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvor har du denne infoen fra? Og hvor viste de fram disse mobbene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvor har du denne infoen fra? Og hvor viste de fram disse mobbene? Infoen kommer rett ifra Nokia imens de viste fram de spennende nyhetene sine. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nokia N81 er vel rett rundt hjørnet nå Lenke til kommentar
helfone Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvor har du denne infoen fra? Og hvor viste de fram disse mobbene? Infoen kommer rett ifra Nokia imens de viste fram de spennende nyhetene sine. hvor? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hvor har du denne infoen fra? Og hvor viste de fram disse mobbene? Infoen kommer rett ifra Nokia imens de viste fram de spennende nyhetene sine. hvor? Et sted der kun de som selger telefonene hadde tilgang. Var på tele & data-kurs og fikk se litt av hvert som kommer framover. EDIT: Må legge til at Fifa og det bilspillet var kjempeartig! N81 var desidert best på spill da. Endret 25. oktober 2007 av datating Lenke til kommentar
helfone Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 fack hadde håpet den sku komme tidligere jaja får vel gå tilbake til 'tolmodighet modus' da... Noen som vet om sider som lar meg forhåndsbestille den? Vil ha den før jul... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) å nå ble jeg glad jeg som hadde tenkt å vente helt til desember i år med å kjøpe denne. kanskje vi kan håpe på å få kjøpt den i november allerede *glede seg* eneste jeg gruer meg til er prisen.. Samme her Men jeg har forberedt meg på 7000 lapp Den telefonen er måneds' tanke Endret 3. november 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det fortsatt ingen dato? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det fortsatt ingen dato? er stygt redd for at vi må vente til etter jul... har spurt etter denne i går både på el-kjøp, euroniccs, telekiosken, expert. Men alle sier det samme; "endelig lanserings dato vet vi ikke." Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det fortsatt ingen dato? er stygt redd for at vi må vente til etter jul... har spurt etter denne i går både på el-kjøp, euroniccs, telekiosken, expert. Men alle sier det samme; "endelig lanserings dato vet vi ikke." Ja var og ute og spurte hos spaceworld,telekiosken,expert de hadde jo ikke hørt om den engang Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvorfor er det ingen som kjøper den fra ebay? Jeg gjør ikke det fordi jeg stoler ikke helt på de. Hva med dere? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hadde vært digg å få vite lanseringsdato i uka Lenke til kommentar
helfone Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan er det hvis jeg f.eks. kjøper den over ebay da? Må jeg betale ekstra moms eller? Jeg får vel ingen reklamasjonsrett vel? 0 forsikringer etc? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan er det hvis jeg f.eks. kjøper den over ebay da? Må jeg betale ekstra moms eller? Jeg får vel ingen reklamasjonsrett vel? 0 forsikringer etc? mitt råd er å vente. Kjøper du den i fra ebay så risikerer du at den ikke fungerer optimalt, ikke norskt shoftware, ikke garanti, piratkopi, mangler, manglende forsikring, reklamasjon osv Da er det mye bedre å ha litt is i magen og vente den lille mnd som er igjen, om den kommer i slutten av/begynnelsen av desember/januar. Skal vente selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå