ksvens1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kjenner jeg MPX rett så kommer den nok ikke før slutten av Januar, for de datoene de kommer med stemmer aldri Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da er min N95 8gb på plass. Første inntrykket er veldig bra Er byggekvaliteten mye bedre på denne, tenkte på slideren osv? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå som denne mobilen ikke lenger bare er ett rykte, så lagde jeg en ny tråd på åpen diskusjon, sånn som det var med vanlig N95, håper denne kommer bli brukt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9911000 Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da er min N95 8gb på plass. Første inntrykket er veldig bra Er byggekvaliteten mye bedre på denne, tenkte på slideren osv? Her er det ikke noe slark i slideren. Foreslår at vi fortsetter diskusjonen i detn nye tråden Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 nå ble jeg glad Så på prisen på elprice.no og da vil den koste 5999kr uten abonoment. Trudde denne ville komme på bortimot 7000kr uten abo.. Da er det vært å vente Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen flere som har fått den, eller har den underveis? Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg fikk min for en stund siden. Før det var jeg hardcore SE fan og trodde Nokia va stygg og menyene va rotete. Men etter å ha fått denne ved tilfeldigheter da jeg mistet min SE K800i ble jeg overrasket. Fy for en telefon! Jeg er glad jeg ikke kjøpte K850i. Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg fikk min for en stund siden. Før det var jeg hardcore SE fan og trodde Nokia va stygg og menyene va rotete. Men etter å ha fått denne ved tilfeldigheter da jeg mistet min SE K800i ble jeg overrasket. Fy for en telefon! Jeg er glad jeg ikke kjøpte K850i. AMEN!!!! Har hatt min ett par dager. Før det kun SE. Eneste jeg ikke liker, er batterikapasiteten......men det skal koste å dra ett slikt mediamonster Kjøpte meg også ett par gode hodetelefoner.....Sennheiser CX300....kjøpte på Ebay....175 kr inkl frkat.....de kostet 699 på Spaceworld!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå