Gå til innhold

HJELP.... Får ikke spillt. Abit kd7-Raid, amd 1900+, 512mb

fiskekongen

Anbefalte innlegg

HJELP.... Får ikke spillt. Abit kd7-Raid, amd 1900+, 512mb pc3200 ddr.

Skjermkortet er et kyro 4500 tv ut kort. med 64mb minne. Til og med enkelte skjermsparere i windows klarer den ikke. Har oppgradert nå til dette. Kan noen være så snill å hjelpe meg. Har prøvd med 0 hardware accelerasjon. Får da kjørt skjermspareren, men ikke spillt. Prosessoren går til 100%. Opperativsystemet er xp

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm,helt klart noe tull med directX /skjermkort osv.

Gå på start/kjør-skriv:"dxdiag" og bla igjennom skille-arkene og se om det står noe spesifikt om problemene.

For å gjøre det enkelt bytt skjermkortet,eller lån ett.Må bare spørre,hva slags skjermkort er det snakk om,har bare så hvidt hørt om kyro,er det årgang all'a Voodoo 3 eller noe? :)

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på dette, men tror det kan være fordi kortet må ha 3,3V mens APG porten på kortet ditt leverer 1,5V...

Jeg har nettopp byttet ut dette kortet selv fordi det mangler hardware T&L, så jeg vet at kortet må ha 3,3V, sjekk om kortet ditt støtter dette.

Andy

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ett helvettes problem med KD7-RAID selv jeg.

Win2000 gir meg en TRAP_CAUSE_UNKNOW blåskjerm og så henger alt.

FreeBSD bare fryser.. og jeg har fått inntrykk av at CPU er for varm (tror hovedkortet værtfall).

Har en Alpha PAL8045 med kraftig vifte oppå, når jeg hadde MSI kort lå jeg på 35-40 grader, nå påstår den 47-55 grader.. og det bare henger.

Har flashet bios og reinstallert osv. Noen som har en idè? Prøvd med nyeste drivere og ALT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...