danno_O Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei. Jeg monterte anlegget (sub, forsterker og 2 høyttalere) i den nye bilen og alt virker kjempefint. Det eneste problemet er at alle kanaler og klokka på spilleren ikke lagres. Når jeg tar ut nøkkelen og går fra bilen, og kommer tilbake senere så er ingen innstillinger lagret. Dette har sikkert noe med en strømkabel å kjøre. Kan noen forklare hvordan jeg får ordnet det? PS. jeg har ISO - Universal overgang. Takker for hjelp Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du må koble sammen gul og rød strømførende for å få strøm til minnet i spilleren din,evt føre en ledning direkte i fra batteriet og inn på gul strømførende til spiller. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du kan sannsynligvis bytte om rød og gul ledning på spilleren. Frode Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Ok takk for hjelpa =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå