Shadow_iX Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei, Har ett Asus A8V Deluxe/WIFI-g Hovedkort S-939 hovedkort, som nå i dag har vannkjøling, men jeg skal bytte over til viftekjøling igjen, så da trenger jeg boxed cpu-kjøler-rammene som sitter på detta kortet. Da vannblokka har sin egegn festemetode og er boltet rett på med gjennomgående bolter. Fant desverre ut at det ikke var mulig å feste ny vifte med kjøleribbe på denne. Spør her om det er noen som har en komplett slit boxed kjøevifte ramme med braketten som er på baksiden av hovedkortet til overs, slik at jeg får "onlinet" den maskina som det gjelder. Grunnen til overgang ifra vann til luft, er fordi dette var ett komplett vannkjølings kit til under 500 spenn en gang i tida denne er ikke tett. den lekker vanndamp i pumpemodulen og i skjøten i vannblokka slik at vanntanken går tom for vann etter 2-3 dager, og siden denne maskina skal stå på loftet på hytta som en mediaPC/torrent seede boks så går det veldig dårlig. (jeg vil vekk ifra vannkjøling på denne maskina for godt, da den får lite til ingen ettersyn der den skal stå) Har noen ei komplett slik ramme til over å selge/gi bort? Si ifra til meg. Jeg er interesert i alle løsninger for å få på en Thermaltake BigTyp VX120 om dere vet om andre ting også, jeg har fundert på termisk lim og strips for åavlaste kraft * arm virkningen ved cpu også. (den kjøleren er ganske tung og høy med høyt tyngdepunkt, så har ikke fått tak i termisk lim enda, prøver derfor å høre om noen har en slik ramme til overs. Den jeg hadde ble ved en feil kastet under en vårrengjøring for noen år siden. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dersom ramma på S-939 kortene er den samme som på S-754 så tror jeg at jeg kan ha en liggende. Bare gi beskjed... Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 jeg veit faktisk ikke om s939 og s754 er lik... aldri tatt i noe som helst som har med s754 å gjøre... Lenke til kommentar
persistent Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror de er like, er iallefall svært ofte at de samme kjølerne kan brukes på begge typer kort uten noe om og men. Om du sender meg en pm med navn og adresse kan jeg sende deg ramma i posten. Vil dog ikke love at det blir før til helga (om det da ikke blir for sent for deg) da jeg har flyttet hele lageret mitt av pc-deler til sommerhuset vårt og skal dit en tur på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå