Gå til innhold

Erstatning til Renati hårvoks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har halvlangt hår. Renati (den myke) passer perfekt til meg, men er ganske drøy pris på den og jeg vil spare :) Hvor får man de nevnte hårvoksene?

9387555[/snapback]

Hmm... hvor bor du?

Fant begge to på Top Twenty frisør. (hvis du bor i Bergen så er det i Galleriet)

Lenke til kommentar

Min personlige favoritt er ID hair Wax HARD.. DRITGOD! Har brukt alt fra Difi, til renati og tilogmed den fantastiske hennes og mauritz-woxen til 30 kr(!)(!) Den er drit bra for prisen, og er verdt å prøve ;) Brukte den i over et halvt år , før jeg fant magien i ID hair sin! <3

Lenke til kommentar
Et alternativ er ID Hair Mud. Er så og si det samme som Renati, men billigere.  :)

9389730[/snapback]

Men med dårligere hold ;)

9391839[/snapback]

Not true! Bedre hold! jeg har lengre hår en noen av mine gamle woxer kunne taklet for øyeblikket! ID hair holder det sånn jeg vil HELE dagen ! :dribble:

Lenke til kommentar

Mulig du har brukt Renati lengre enn meg, mulig du kan mere om det enn meg også men realiteten er jo att frisørene vet mer enn oss begge..

Og de frisørene jeg har snakket med sier så, det har vert så mange diskusjoner om akkurat dette i det siste, søk i arkivene og se hva de har kommet fram til dude,9

Lenke til kommentar

Fikk høre fra frisøren igår at de fikk ID fra samme sted de fikk Renati fra. Jeg har prøvd begge og det er ikke store forskjellen annet enn pris, emballasje og lukt. Alikevel synes jeg Renatien har en hardere konsistens og holder lengre i mitt hår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...