Gå til innhold

Bryllupsfotograf i Tønsberg-området

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min kjære og jeg skal gifte oss i mai neste år, og må finne en fotograf ganske kjapt.

Er det noen som har noen anbefalinger her i Tønsberg-området (inkludert Horten og Sandefjord) ?

Vi ønsker gjerne en som tenker litt utradisjonelt og ikke bare kjører standardbildene.

9382354[/snapback]

Hva med Michal Tomaszewicz? Prisene er ikke så mye høyere enn hva jeg betalte for fotograf i 2001, da var det mellomformat film som ble brukt. Han karen har jo vunnet en del priser og jeg synes bildene er gode.

Lenke til kommentar
Hva med Michal Tomaszewicz? Prisene er ikke så mye høyere enn hva jeg betalte for fotograf i 2001, da var det mellomformat film som ble brukt. Han karen har jo vunnet en del priser og jeg synes bildene er gode.

9383074[/snapback]

Wow! Kikket litt på eksempelbildene hans og det er akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg. Tusen takk for tipset! Jeg går faktisk forbi studioet hans på vei til jobb, så det var litt morsomt. Hvis han prismessig er gunstig også, blir dette jo bare bedre og bedre. *hopper rundt i liten lykkerus over flaks med selskapslokale og forventning til flotte bilder hvis fotografen er ledig* :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...