HelloKjersti Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Min kjære og jeg skal gifte oss i mai neste år, og må finne en fotograf ganske kjapt. Er det noen som har noen anbefalinger her i Tønsberg-området (inkludert Horten og Sandefjord) ? Vi ønsker gjerne en som tenker litt utradisjonelt og ikke bare kjører standardbildene. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis du ikke har gjort det, så kan du prøve deg også på www.foto.no Lenke til kommentar
Helolle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Min kjære og jeg skal gifte oss i mai neste år, og må finne en fotograf ganske kjapt.Er det noen som har noen anbefalinger her i Tønsberg-området (inkludert Horten og Sandefjord) ? Vi ønsker gjerne en som tenker litt utradisjonelt og ikke bare kjører standardbildene. 9382354[/snapback] Hva med Michal Tomaszewicz? Prisene er ikke så mye høyere enn hva jeg betalte for fotograf i 2001, da var det mellomformat film som ble brukt. Han karen har jo vunnet en del priser og jeg synes bildene er gode. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Hva med Michal Tomaszewicz? Prisene er ikke så mye høyere enn hva jeg betalte for fotograf i 2001, da var det mellomformat film som ble brukt. Han karen har jo vunnet en del priser og jeg synes bildene er gode. 9383074[/snapback] Wow! Kikket litt på eksempelbildene hans og det er akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg. Tusen takk for tipset! Jeg går faktisk forbi studioet hans på vei til jobb, så det var litt morsomt. Hvis han prismessig er gunstig også, blir dette jo bare bedre og bedre. *hopper rundt i liten lykkerus over flaks med selskapslokale og forventning til flotte bilder hvis fotografen er ledig* Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lykke til med bryllup! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lykke til med bryllup! 9411188[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå