int20h Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 IBM har lansert DS3300 - en iSCSI-løsning for små- og mellomstore bedrifter som kan bli svært så aktuell. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Denne så kjekk ut, lurer på om jeg skal hinte på en slik her på jobben. Lagring har begynt å bli en stor utfordring etter hvert. Men først må vi får opp de nye blade serverene =) Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er ute etter en løsning med 2 stk iscsi targets med mirroring.. mon tro om dette kunne være noe.. 2TB ++ og mirroring til en fornuftig penge.. det hadde vært noe! Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er ute etter en løsning med 2 stk iscsi targets med mirroring.. mon tro om dette kunne være noe.. 2TB ++ og mirroring til en fornuftig penge.. det hadde vært noe! 9388025[/snapback] Jeg har sett på Open-E som et lavpris alternativ. Tror den gir deg det samme som IBM boksene, men sikkert en mye lavere pris. Eneste problemet med open-e er at den ikke støtter ACL på FC connections. Ellers hadde jeg satt opp 2 stk ganske ASAP. http://www.open-e.com/dss/data_storage_ser...how=description Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kjører Open-E DSS pr i dag mot VI3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå