avlvl Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mener å huske jeg har vært innom en side før som hadde statistikk over hvor mange som hadde X antall achievements i forskjellige spill osv. Tenkte jeg skulle kjøpe noen litt eldre 360-spill, og siden jeg elsker å få "Achievement unlocked" og ingenting er værre enn teite og sinnsykt vanskelige achievements i middelmådige spill, tenkte jeg å se hvilke som er relativt greie. Og masse online-achievements i gamle FPS'er er ikke gunstig da det blir vanskelig å finne folk å spille med online. Er forresten klar over at eldre sportsspill og TMNT, King Kong, osv, er kjempelette. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du kan jo sjekke ut Achieve360points.com og GameWinners.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 www.mygamercard.net har også masse stats. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Xbox.com har jo alt du trenger, egentlig, men LiveEye holder også styr på hvor lenge du spiller: LiveEye. Endret 29. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) http://xbox360achievements.org/myachievements.php registerer deg og du får statistikk Endret 29. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Mange gode sider der ute tydeligvis. Registrerte meg på et par, og kan selv nevne xbox360voice.com som en morsom side, der Xbox'en din har en blogg og skriver om spillingen din, f.eks: ToMcLaNcY84 was looking kind of weepy... luckily I was here to 'console' him... heh heh get it? Our gamerscore is fan-frickin-tastic 16,770 . That is a boost of 40 points over last time! He opened up Gun acquiring 1 achievement to master the game, At World’s End, BlazingAngels2 MP Demo, and then ToMcLaNcY84 developed a funny twitch and went to try and sleep it off or something. Crazy humans... Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Xbox.com har jo alt du trenger, egentlig, men LiveEye holder også styr på hvor lenge du spiller: LiveEye. 9382303[/snapback] Personlig finner jeg kun reklame for Xbox Live Gold hos xbox.com. Ingenting fornuftig der, bortsett fra et stort forum. Noen tips? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Den siden er jo egentlig moro i sirka fem minutter da, men jo. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 YES!! Fant siden med masse statistikk om hver spill, hvor mange som har achievements osv... http://www.my360stats.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå