turb0man Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er ute etter et program som er bra til å lage takkekort med, f.eks ifb dåp eller konfirmasjon. Programmet bør ha ferdig layouts eller hva det nå heter, se HER så skjønner dere sikkert bedre hva jeg mener Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Photoshop Elements eller Gimp holder lenge. Hvis du søker på nettet etter scrap-booking, så finner du mye om teknikker til å lage slike ting. Tom Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er ute etter et program som er bra til å lage takkekort med, f.eks ifb dåp eller konfirmasjon. Programmet bør ha ferdig layouts eller hva det nå heter, se HER så skjønner dere sikkert bedre hva jeg mener 9382023[/snapback] Jeg har laget mye forskjellig sånt i MS Publisher med bra resultat. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er ute etter et program som er bra til å lage takkekort med, f.eks ifb dåp eller konfirmasjon. Programmet bør ha ferdig layouts eller hva det nå heter, se HER så skjønner dere sikkert bedre hva jeg mener 9382023[/snapback] Jeg har laget mye forskjellig sånt i MS Publisher med bra resultat. 9383990[/snapback] Det beste forslaget til nå. Det er i hvertfall noen som dette møkkaprogrammet kan brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå