thehazen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det var aldri noen oppdatering, av og til når cachen til boksen er full eller av andre rare småting. så laster boksen ned en oppdatering på nytt fordi den du egentlig hadde har blitt mistet/slettet. Sånn er det. Det er ingen ny Gears oppdatering. 9390948[/snapback] Det var jeg ikke klar over. Takker så meget for svar. 9405133[/snapback] Bare hyggelig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Si meg: er det lenge siden de fjernet ting som flasker osv. og for ikke og snakke om den store klokka på gridlock La merke til det i går når jeg spilte sammen med noen kamerater...skjønte ikke en dritt de heller Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det forsvant i forrige update som var i juni/juli engang om ikke jeg tar veldig feil nå. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det forsvant i forrige update som var i juni/juli engang om ikke jeg tar veldig feil nå. 9405742[/snapback] Hvorfor i huleste har de fjernet dem? har sikkert med alle de glitchene å gjøre men de kunne jo kanskje ha funnet på en annen løsning enn å bare fjerne de...savner å skyte ned den klokka Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 noe jeg har merket etter denne kom er at nå jeg får en "down" så hender det at jeg ikke får skutt han.. det kommer bare en rar lyd når jeg skyter..må bort og daske til dem for at de skal døve.. detter gjelder spess i excution(noe som er kjipt for da reiser de meg og dreper meg,,),, men også i warzone.. npoen andre som har opplevd det samme? 9405078[/snapback] LAL! Evig bra! Snakk om å vite hva man spiller... Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 noe jeg har merket etter denne kom er at nå jeg får en "down" så hender det at jeg ikke får skutt han.. det kommer bare en rar lyd når jeg skyter..må bort og daske til dem for at de skal døve.. detter gjelder spess i excution(noe som er kjipt for da reiser de meg og dreper meg,,),, men også i warzone.. npoen andre som har opplevd det samme? 9405078[/snapback] Det er bare i Excution di kan reise seg opp, og da må du vær nære dem får å drepe dem. Spiller du warzone slipper du dette. da kan du vær mange mange meter i fra dem og skyte dem , men da kan du ikke reise deg opp selv.. Foressten eg har hørt 1 september skulle subway og alle mapsa i map pack 2 bli gratis , hvorfor er det ikke gratis? det er jo 2 september nå... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Kan dere slutte å poste i denne tråden nå? Lag en ny, heller. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 noe jeg har merket etter denne kom er at nå jeg får en "down" så hender det at jeg ikke får skutt han.. det kommer bare en rar lyd når jeg skyter..må bort og daske til dem for at de skal døve.. detter gjelder spess i excution(noe som er kjipt for da reiser de meg og dreper meg,,),, men også i warzone.. npoen andre som har opplevd det samme? 9405078[/snapback] LAL! Evig bra! Snakk om å vite hva man spiller... 9407104[/snapback] mener du?? vet hva jeg spiller jeg,vet de ikke reiser seg opp i warzone, men de er vansklige og drepe der og.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Les litt i manualen hvis du ikke makter å finne ut av det selv, som de fleste andre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tråd stengt på trådstarters oppfordring og grunnet off-topic. Snorre Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehee~ Snorre sluntrer unna :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå