Stigma Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hey, Vet noen om en guide eller metode for å overklokke et crosfire setup? (i mitt tilfelle 2 stk x1900xt) Å overklokke et enkelt kort er jo enkelt, men hvordan klokker men det sekundære kortet og får dette til å autoamtisk kjøre på de endrede frekvensene ved oppstart? Hvis noen har erfaring med dette, eller vet om en guide for det, så link eller fortell Jeg er relativt godt kjennt med de fleste overklokkings applikasjonene, så instruksjoner trenger bare være i kort-form Ingen behov or steg-for-steg instruksjoner. -Stigma Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har ingen personlege erfaringar, mne er ikkje dte berre å klokke på vanleg måte...? Eg vil nesten tru at det fungera sånn Lykke til! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Har ingen personlege erfaringar, mne er ikkje dte berre å klokke på vanleg måte...? Eg vil nesten tru at det fungera sånn Lykke til! 9386742[/snapback] Er nok ikke så enkelt desverre. I de fleste programmer ender du da opp med med å bare klokke den ène (primære) kortet. I mitt tilfelle vil jeg selfølgelig gjerne overklokke begge to. -Stigma Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ekje det slik at begge kjører på same frekvens heile tida, slik at hvis du klokkar den ein så henger den andre med den? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Var vel slik før i symetrisk SLI, men ikke nå. Crossfire har så langt jeg vet aldri hatt krav om at begge kortene skal kjøre like fort. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå