Montolio Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Heisann! Har nylig gådd til anskaffelse av en Samsung M87 37" LCD-TV, og har fra før en Samsung Syncmaster 226BW som jeg bruker som PC monitor, som igjen står som Main Monitor. (Har prøvd å bytte til TV-en, men fortsatt samme problemet ) Har et lite problem når jeg overfører (Dualview) bilde fra pcen til Tven. Nå har jeg det konfigurert som to forskjellige displays, noe som jeg helst vil fortsette med Problemet mitt er da at bildet på LCD-TV'en "går utfor", slik at hvis jeg f.eks maksimerer et vindu, så vises ikke ytterkantene av bildet, noe som kan være problematisk i flere situasjoner Kjører DVI fra PC til 22", og DVI-HDMI fra PC til 37", hvor respektive oppløsninger er 1680x1050 og 1920x1080. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan løse dette problemet, og få "fullt" bilde på LCD-TVen min, såvel som PC-monitoren? Alle tips mottas med stor takk! Endret 28. august 2007 av Montolio Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 skal vedde på du har på noe zoom på den TV-en Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Svaret ditt ga meg en pekepinn på det som viste seg å være problemet, måtte tukle litt med innstillinger etc, men fikk det til Er rimelig nybegynner på dette området, menmen, man lærer så lenge man lever Takk for tipset! Problem løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå