Mr-Heier Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei! Trenger en php programmerer for 2-3 mnd jobb. Hvor får man tak i disse for korte perioder? Er mitt eneste håp vikarbyråer? Marius Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 du har også Stillingsannonse-delen av forumet. Lenke til kommentar
jayleno Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du bør satse på IT-studenter! Ta kontakt med en studentforening innen IT og få de til å utlyse stillingen på sine interne mailing lister. Slik har jeg fått alle mine IT-oppdrag. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Aldri, da mener jeg ALDRI, betal før jobben er 100% ferdig Lenke til kommentar
deviant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Aldri, da mener jeg ALDRI, betal før jobben er 100% ferdig I dagens marked tror jeg de færreste vil akseptere etterskuddsbetaling på et prosjekt over flere måneder. Dersom du har moderate krav, eller har egne ressurser til kvalitetskontroll ville jeg kanskje sett i retning av studenter med kapasitet på kveldstid. Det finnes også en rekke seriøse selskap med base i utlandet som kan tilby utvikling i alle former og formater. I begge tilfeller ville jeg lagt litt ekstra arbeid i krav-spec, slik at det ikke blir diskusjoner i etterkant. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er ikke uvanlig å betale en andel før prosjektstart, så resten når prosjektet er ferdigstilt og godkjent av oppdragsgiver. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Større prosjekter deles ofte i mindre milepæler hvor en del av summen utbetales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå