Snuggis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skal da ha ny skjerm. Har kikka litt på to stykker jeg kunne tenkt meg. LG 22" LCD L226WTQ-WF og Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW Ut ifra det jeg kan se er de ganske like, men er det noen som har noen anbefalinger på hvilken jeg burde velge? Personlig heller jeg litt mot Syncmaster, men tenkte å høre med dere som kan det først Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tja,. jeg kjøpte CW versjonen.. rett og slett på grunn av bedre farger. LG'ene har samme panel som BW men er litt mindre i størrelsen og design. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Tja,. jeg kjøpte CW versjonen.. rett og slett på grunn av bedre farger. LG'ene har samme panel som BW men er litt mindre i størrelsen og design. 9389247[/snapback] CW versonen? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 http://www.hardware.no/tester/skjerm/lg_l226wtq/42553 Basert på det ville jeg valgt lg'en Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 http://www.hardware.no/tester/skjerm/lg_l226wtq/42553 Basert på det ville jeg valgt lg'en 9392624[/snapback] Noen som har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 CW versonen? 9392357[/snapback] Samsung 226CW. Det er en liten oppgradering av 226BW, og CW har visstnok en ny type baklys som gir mye større fargespekter som skjermen kan vise. I tillegg skal dette nye baklyset visstnok kun fungere på Samsung-paneler slik at man er garantert å få (et av de gode) S-panel. På 226BW, i motsetning til 226CW, er det lotteri for hvilket panel du får. Men enkelte tester viser at CW har litt mer input-lag enn BW, og at CW kan være verre å kalibere like bra som en BW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå