ve_gard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Heisann folkens! Jeg skal investere i en laptop til omtrent 15k. mine krav er: - god batterikappasitet - godt grafikkort - osv osv.. Rett og slett den beste laptopen til 15k omtrent.. Skjønner at mann må veie ytelse opp imot batterikappasitet. Men om noen finner/ vet om en laptop som er suveren på begge punkter så hadde jeg blitt glad:) Takker for all hjelp! mvh Vegard Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kunne vel strengt tatt vært postet i bærbarforumet men imo er Asus G1S Det mest interresante kjøpet til rundt 15k akkurat nå... topp ytelse, solid bygget og batteriet er ikke så verst det heller. Får'n på mamoz her i trondhjæm å om du vil... Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva med denne? God prosessor, greit skjermkort, HD-DVD, god batteritid + at den har en veldig god pris. Har lillebroren med T7300 og uten HD-DVD, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå