johnj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) http://forbruker.no/digital/nyheter/mp3/article1961880.ece Forutsatt at utvalget er tilfredsstillende og blir opprettholdt etter hvert som nye utgivelser slippes, man slipper enhver form for DRM og selv kan velge format og bitrate er dette absolutt noe å vurdere for mitt vedkommende dersom noe lignende skulle bli innført, også her til lands. Musikk jeg virkelig setter pris på vil jeg uansett kjøpe på CD for å ha i hylla, men med en slik løsning kan man prøvesmake og utvide horisonten med god samvittighet. Men kommer forslaget for sent? Har vi allerede blitt så vante med å laste ned digitale musikkfiler illegalt at fåtallet vil gå over til å betale for å gjøre det samme selv om dette betyr at aktiviteten blir lovlig? Beviser dette bare hva musikkpiratene har hevdet om de sidrumpede plateselskapene og rettighetsorganisasjonene som ikke har vist vilje til å tenke nytt, og når det nå kan virke som om de er åpne for å løsne litt på snippen, er for sent ute? Kjør debatt. Endret 28. august 2007 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå