Mr. Bojangles Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hei Skal straks lakkere opp fremfangeren min, og tenkte at jeg skulle cleane den i samme slengen (plastsveise hullene til blinklys og dummy i fangeren og sparkle over, slik at det blir glatt). Poenget er at i blinklyshullene sitter det et par blinklys, når jeg fjerner hullene trenger disse ett nytt sted å bo - så hvor kan jeg plassere dem lovlig? Tenket å plasere dem nederst i fangeren under sort halvgrov netting (se bilde, Jetta - men opplegget er likt) - eller om jeg kan koble dem opp i parklysene? Vil selvfølgelig ha det lovlig, ellers hadde jeg bare kjørt uten. Vil ikke stå der med postkaser i skjegget på en EU-kontroll - for så å måtte skjære ut nye hull i fangeren. Lyktene er golf-IV-look og bilen er en golf III. På forhånd takk! Endret 28. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det du har foreslått er regelrett for lavt, ville bare skippa de helt og heller benyttet parklysene til blinklys, alså kobler om parklysa til blinklys og sette i en 21w oransje pære å heller flytte parklysa til nærlyset i stede, er vel det minst "ulovlige" alternativet jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Det du har foreslått er regelrett for lavt, ville bare skippa de helt og heller benyttet parklysene til blinklys, alså kobler om parklysa til blinklys og sette i en 21w oransje pære å heller flytte parklysa til nærlyset i stede, er vel det minst "ulovlige" alternativet jeg kan komme på. 9381626[/snapback] Har jeg lov til å kjøre med nærlys som parklys? Hva er minimumshøyden for blinklys? Kan jeg evt. montere speil med blinkers? Har lyktene på bildet: Endret 28. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ... Kan jeg evt. montere speil med blinkers? 9381953[/snapback] Blinklys i sidespeilene kan ikke erstatte frontblinklysene. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du kan ikke bruke nærlys som parklys. Parklys skal alltid være tent i tillegg til nærlysene. Men er det ikke blinklys midt i golf IV-replika-lyktene? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Du kan ikke bruke nærlys som parklys. Parklys skal alltid være tent i tillegg til nærlysene.Men er det ikke blinklys midt i golf IV-replika-lyktene? 9383113[/snapback] De midt i er koblet som parklys, sammen med den lille pæren nest innerst. Endret 29. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ønsker du å ha det sånn, eller kan det være en mulighet å bygge om til blinklys i en av lampene midt i? Det ville jo sannsynligvis være den enkleste løsningen på problemet ditt. Kan ikke tenke meg at det skulle gi noen problemer ved eu-kontrollen heller, så lenge Golf IV har blinklys der originalt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Skal se på det i helgen, eller evt. om jeg kan fikse til noe med dummy dekselet. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Ser det var noen som missforstod mitt forslag, så prøver igjen Endret 29. august 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for svar! Da forstod jeg. Kan jeg gjøre det samme i "dummy dekselet" under parklyset, der Golf IV vanligvis har tåkelys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå