StianEA Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, ikke godt å si det. Jeg spurte om han kunne gi meg en bedre pris enn det som var oppført. Han sa 9k, jeg sa 8k. Og så måtte han tenke litt. Og så sa han at jeg kunne få det for 8500. Da sa jeg det var greit hvis jeg fikk med hdmi kabel. Det hadde han ikke inne men jeg kunne få den senere. Men jeg ville ikke vente på hdmi kabel så da klarte jeg å forhandle meg til 8300 uten hdmi kabel. Og den kabelen kosta egentlig 400, så hvis jeg hadde ventet på den hadde jeg fått tv'et for 8100. Har markedsføring på skolen så jeg vet hvordan selgere tenker. Har også litt erfaring med å prute fra utlandet Kjøpte du tv'et på elkjøp? Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, ikke godt å si det. Jeg spurte om han kunne gi meg en bedre pris enn det som var oppført. Han sa 9k, jeg sa 8k. Og så måtte han tenke litt. Og så sa han at jeg kunne få det for 8500. Da sa jeg det var greit hvis jeg fikk med hdmi kabel. Det hadde han ikke inne men jeg kunne få den senere.Men jeg ville ikke vente på hdmi kabel så da klarte jeg å forhandle meg til 8300 uten hdmi kabel. Og den kabelen kosta egentlig 400, så hvis jeg hadde ventet på den hadde jeg fått tv'et for 8100. Har markedsføring på skolen så jeg vet hvordan selgere tenker. Har også litt erfaring med å prute fra utlandet Kjøpte du tv'et på elkjøp? 9640839[/snapback] Faen ass! eg kjøpte tven min også på elkjøp! I Bergen... Skulle nesten gått bort og snakket med de om prisen... har jeg noe mulighet for det? Lenke til kommentar
StianEA Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror nok ikke det hjelper så mye å gå tilbake nei. Men da vet du til neste gang at det er mulig å presse prisen ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå