Stian89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fårstår ikke hvorfor noen bare kan si at Windows er bedre en Linux når de kanskje har prøvd det, men er dumme som børd og fatter 0. Og den som bare har hørt ordet linux og ikke sett tester eller noen ting... LOL Ms Windows = Hate hate hate-- Elsker Linux 9476493[/snapback] Det finnes mange som har "prøvd" linux, og konkludert med at det suger. Kjenner flere selv. Når jeg sier "prøvd", mener jeg at de har installert linux, eventuelt kjørt det som en VM eller LiveCD, og brukt det i noen timer uten å ha kommet noen vei. De konkluderer derfor med at linux ikke fungerer, og derfor suger. Sånne folk er ufattelig provoserende, man kan ikke regne med å lære noe nytt på så kort tid. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jepp, det finnes mange som mener at ting «suger» når de ikke er i stand til å beherske dem. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Folk som sier linux suger er provoserende, siste eksempel fra min side er et par uker siden på et lan. En kar som satte med vistaen sin å whina over at det klikka, jeg anbefaler han ubuntu å sier det er like lett eller enklere enn windows og faktisk funker bedre, hva får jeg til svar tror dere? "Nei linux suger", jeg spør han "har du testa noen linux distro, isåfall hvilken?" Så mumler han ut noe slik som "nei har bare hørt at det suger" eller noe i den duren. Er utrolig hvor mye gamere/MS-frelste kan kjefte og bjeffe om at linux suger, uten at dem har noe erfaring med det selv. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja kjenner noen sånne sjøl Hater at folk trur de vet hva som suger og hva som ikke suger uten å ha prøvd det Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Egentlig så syns jeg de som er de verste er disse "überhaxx0r"-linux-fjortissene som på død og liv hater MS, bare fordi det er Windows og MS. Faktisk er Windows et ganske bra OS, men har selvfølgelige fordeler og ulemper, akkurat som Linux. De irriterer meg egentlig mest. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Egentlig så syns jeg de som er de verste er disse "überhaxx0r"-linux-fjortissene som på død og liv hater MS, bare fordi det er Windows og MS. Faktisk er Windows et ganske bra OS, men har selvfølgelige fordeler og ulemper, akkurat som Linux. De irriterer meg egentlig mest. 9478615[/snapback] Vel, begge deler er vanvittig irriterende. Da jeg satte med windows for et års tid siden, var jeg mektig forbanna på et par kamerater som på død å liv skulle presse på meg linux. Men det som er irriterende er når folk begynner å snakke dritt til deg bare dem hører du nevner linux/windows i en setning. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det der er jo ingenting! Det som VIRKELIG er IRRITERENDE er at en Linux nerd mobber deg i 2 timer fordi du bruker Mandrake Linux istedenfor noe så 1337 som Slackware eller Gentoo. Spesielt når det skjer på TG... sukk... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hehe, vært borte i sånne ja.. Husker første gang jeg prøvde linux, og skulle ha hjelp til ting og tang på IRC.. dette er snart 10 år siden. Var mange "elitister" for å si det mildt, som skremte meg tilbake til Windows igjen i enda 5-6 år. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det der er jo ingenting! Det som VIRKELIG er IRRITERENDE er at en Linux nerd mobber deg i 2 timer fordi du bruker Mandrake Linux istedenfor noe så 1337 som Slackware eller Gentoo. Spesielt når det skjer på TG... sukk... 9479274[/snapback] Akk ja, jeg vet hva du mener "høh ubuntu er for dumme folk, må heller bruke gentoo" Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Ja, det er jo i heletatt temmelig dødfødt å kjefte og smelle mellom leirene når det gjelder Linux, Mac og Win. Selv om det virker som om Mac og Linux-flankene er på go'fot. Heller burde alle konsentrere seg om å få en viss kompabilitet mellom plattformene når det gjelder utveksling av data. Tekstformater, databaser, bilder, lyd, video osv. osv. Men kanskje er det nettopp her kjernen til problemet og kranglingen ligger? Hadde alle kjørt med åpne formater og drivere som hadde vært helt ok å brukt på alle plattformer, ja, da hadde vi slupper slike diskusjoner (tror jeg). EDIT: hvis jeg får noen sleipe bemerkninger om Linux, så.. joda, en kan bli kraftig provosert over all uvitenheten ibland. Da får jeg mest lyst til å smelle i bordet at jeg faktisk har brukt Windows i 15 år. Men: jeg teller ofte til 10 og fortsetter å bruke PC-en min til noe fornuftig. Endret 12. september 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå