JanThore Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har et problem jeg ikke forstår noe ut av og som er veldig irriterende. Både Outlook Express & Outlook "glemmer" server adressen min til epost serveren. Den setter inn en annen adresse: "127.0.0.1" og endrer brukernavnet mitt til en blanding av server adresse og brukernavnet. Dette skjer daglig!! Når jeg så har endret det tilbake så henter den alle epostene som ligger på serveren, så jeg får dobbel kopi av alle epostene mine. Jeg bruker også webmail så jeg ønsker ikke å slette epostene på serveren. Legger ved hvordan det ser ut her: Outlook har tullet det til og Slik det skal være Håper noen kan se på det og forstå hva det kan være. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Heisann... Det er ditt antivirus program som setter inn din lokale IP adresse (127.0.0.1) for å scanne innkommende og utgående epost. Løsning? Drit i hele antivirus programmet, eller bytt Antivirus program til ett som ikke endre innstillingene i OE. Du kan også benytte deg av en web basert epost leser. Hvis du endrer til det rette skal de lagres inntill du velger å enten avinnstallere og innstallere antivirus programmet ditt på nytt, eller til du oppgraderer dette. Ble du noe klokere? Des, OUT! Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Det er ditt antivirus program som setter inn din lokale IP adresse (127.0.0.1) for å scanne innkommende og utgående epost. Hei jeg bruker Norman, og det sjekker ikke innkommende og utgående epost så det kan ikke være det. noen andre muligheter ? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå