Rescue me Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har noen forslag til ting jeg kan gjøre eller ta med på hyttetur for at det skal bli artigst mulig? Alkohol ol. kan jeg ikke ta med. Ikke kom med forslag til å ta med som veier veldig mye. Skal være på hytta med ca 20 andre ungdommer. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Laptop?hvis det skal være 20 andre der så ville jeg trodd det var nok og gjøre hele tiden.. Jeg ville iallefall tatt med laptop men kjære gitar<3 og godt humør.. Tror egentlig man kommer rimelig langt med det.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ville tatt med meg misnt mulig, ikke vits å drasse med masse ting som kan ende opp ubrukt. Men er du god p ågitar feks. så ta med den. Kortspill, peis, og gode venner = god hytte tur Er dere der oppe en søndag? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Nei. Tror vi drar mitt i uka (er skoletur). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Klassen min spilte Fantasi (mimespill) hele natta. Artig det. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 kortstokk og kortspill som munchkin og cheap-ass games. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Klespoker, det hadde vi på våres klassetur en gang, vanvittig morsomt på kvelden Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Klespoker, det hadde vi på våres klassetur en gang, vanvittig morsomt på kvelden 9383687[/snapback] Hadde vært litt arti ja . Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Om det er bra med natur (Skog, berg, osv), og været er greit vil eg anbefala noko som Bom 50. Eventuelt spark på boks som andre kaller det. Om du ikkje veit kva det er i det heila tatt, så er det ein leik der 1person har den, mens alle dei andre gjøymer seg. Denna eine personen leiter etter dei andre, springer til f.eks boksen og roper "Bom for ...." når han ser/finner nokon. Den er om å gjer å bomma alle, men om den siste som er igjen klarer å bomma seg sjølv kan han og bomma alle fri. Då er det den samme som må ha den igjen. Høyres kanskje barnsleg ut, men eg og ein vennegjeng hadde det fantastisk gøy med denna leken på hyttetur. Me er 19år og veit godt at store barn leker best. Endret 29. august 2007 av Stokken Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Har lekt den leken mange ganger. Her hvor jeg kommer fra kalle vi det "Boksen går". Endret 29. august 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå