medlem-130744 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg har sett flere gå rundt med noe som ligner en anorakk, det står vist noe slikt som Napajiri på brystet på den? Den har også ett norsk flagg på bryst-lomma.. Hvor kjøpes denne? Endret 28. august 2007 av 5iggen Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 hvorfor kjøpe Napapjiri når du kan heller gå for bergans eller Norrøna. Så får du også litt kvalitet isteden for bare å betale for logoen. Men Bergans eller Norrøna er ikke akkurat billige de heller, men sånn som jeg ser det bedre kvalitet enn Napapjiri Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 til mitt teite forsvar kan jeg finne på og si att jeg synes jakken er pen:P Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 hvor kjøpes disse jakkene? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 hmm hadde en sånn jakke før, kjøpte den på Intersport iallefall, sånn tynn høstjakke, 1500 spenn. jaja... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 hmm hadde en sånn jakke før, kjøpte den på Intersport iallefall, sånn tynn høstjakke, 1500 spenn. jaja... 9380758[/snapback] selges ikke på nett altså? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) hvorfor kjøpe Napapjiri når du kan heller gå for bergans eller Norrøna. Så får du også litt kvalitet isteden for bare å betale for logoen. Men Bergans eller Norrøna er ikke akkurat billige de heller, men sånn som jeg ser det bedre kvalitet enn Napapjiri Jeg jobber i sportsbutikk på deltid, eller jobbet anyhoo. Skal ikke påberope meg noen ekspertstatus, men skal du ha noe som er bra går du får Norrøna, Bergans, Descente, Phenix, Canadiens osv. Kommer litt an på hva slags jakke du vil ha, men de førstnevnte er store på anorakker.(rekkefølge gjenspeiler personlig preferanser). Napapijri er dårlige klær i forhold til prisen, så jeg vil gi deg rett der. Første steg mot å finne utsalgssteder på nettet er kanskje å få merkenavnet riktig stavet; Napapijri. Go google it. Endret 28. august 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå