Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kult prosjekt, gleder meg til sluttresultatet Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Lurer på en ting. Hva kostet dette deg? *liker å dobbelposte for tiden trur jeg Endret 29. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Oi, nå spør du skummelt. Jeg har ikke regnet ut alt enda, men før jeg bestilte alt, kostet det rundt 18.000,- men jeg har bestilt litt mer og slikt, så er vel rundt 20.000,- Bare vannkjølingen kostet rundt 5000,- Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Wow, nå har jeg og Runar jobbet intenst på lørdag fra kl 12 til 23 og idag (mandag) fra 14 til 02. Vi har gjort veldig mye, bl.a. fronten er så godt som ferdig. Må få Flex til å kutte plexien så den kan monteres på, så er fronten ferdig. Vi har kuttet masse inni kabinettet, montert pumpen og limt (ja LIMT) vanntanken på frontpanelet, borret masse, fått montert harddisk-racket, DVD-brenner og minnekortleser. I tillegg har vi fått montert vannblokkene på CPU og det ene skjermkortet og hovedkortet er også montert i kabinettet. Vi har bevisst jobbet med orden i tankene, så kabelene er fint gjemt bak i kabinettet. Skulle ønske jeg hadde noen bilder for dere nå, men alt kommer i en super-update så fort som mulig. Får se om jeg rekker det imorgen, men hvis ikke kommer det nok onsdag. Jeg er dødssliten, men bare ved å se på den skjønnheten glemmer jeg alt slikt Jeg skal gjøre så godt jeg kan, så dere får sett noen bilder, men det for bli imorgen. God natt, hehe Endret 10. juni 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Savner en update.. Har vel skjedd litt siden sist Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Savner en update.. Har vel skjedd litt siden sist O-jeh! Jeg kan komme med en update imorgen (tirsdag). Mye har skjedd, det skal sies. Det meste feilsøking og fiksing av problem på problem. For å understreke det, kan jeg nå si at etter å ha innstallert Daemon-Tools (som tydeligvis ikke vil funke på min PC) har jeg måttet ta System Restore to ganger. Den tredje gangen kom jeg ikke inn i Safe-Mode engang, og nå har jeg endelig fått tatt en System Restore fra Windows-DVDen. Nå er jeg bare lykkelig over å ha PCen i gang igjen Har også tatt en liten 3DMark06-test. Husker ikke helt, men ligger ca. midt på 12k med alt på stock. Vår alles kjære _Zeke skal lære meg overklokking imorgen (om vi får tid), så da blir det andre boller. Det skal også sies at denne 3DMark-scoren ble satt med kun ett skjermkort. Det andre har jeg enda ikke koblet til loopen, men det kommer. Så jeg har store ambisjoner om å passere 15k i 3DMark06. Mark my words... (Mark... Som i 3DMark... Jeg er _morsom_...) Endret 16. juni 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Klarte 16.880 poeng i 3DMark06 med ett skjermkort. Etter sommern kobler jeg til det andre. Har lyst å passere 20.000, men vet ikke hvor mye det krever.. Får bare vente å se. Kjører prosessoren på 3.6GHz for øyeblikket, men hele systemet er en smule ustabilt. Grafikkortet er litt ustabilt det og, men det kan ha sammenheng med minnet som er dårlig klokket. Skal sette meg mer inn i det etter sommern og se etter noen gode innstillinger jeg bør se om funker. God sommer folkens! Kommer tilbake om ca 3 uker Endret 20. juni 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du får ikke stikke enda!!!!!!!!!!!!!!! Du skal jo poste bilder. Kom igjen!!!!! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Du får ikke stikke enda!!!!!!!!!!!!!!! Du skal jo poste bilder. Kom igjen!!!!! Beklager veldig for så sent svar, men som jeg sa, jeg har vært på ferie. Kom hjem for noen få timer siden og er veldig sliten. Skal på jobb imorra tidlig 05:45, så gleder meg ikke så veldig, hehe. Men jeg har noen få bilder. Nå har jeg til og med fått tak i en UV-LED og en temp.måler til å ha i vanntanken. Bilder med de kommer når jeg monterer det andre skjermkortet, og før jeg får gjort det må jeg bestille noen albuer fra microplex. Men her er ihvertfall de få, dårlige bildene, hehe. UV-lys Nærbilde av UV-lys Grønt lys Både grønt lys og UV-lys Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Så veldig bra ut det der. Men trenger litt rydding. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Så veldig bra ut det der. Men trenger litt rydding. Ja, gjett om, hehe. Tusen takk Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk du med folk til å kjøpe G24 skjerm? I så fall hvilken pris måtte du ut med!? <3 Flott resultat!!1 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Nei, dessverre. Ble ikke med nok folk på min planlagte powerbuy Jeg kjøpte den fra Multicom.no hvor jeg måtte gi drøye 3700,- inkl frakt. Jeg kan anbefale den på det sterkeste! Endret 22. september 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Har fått lakkert sideplaten ikveld. De som kommer på ByLAN får komme og se på den hvis de er interessert. Kommer til å legge ut bilde imorgen mest sannsynlig, men her er noen bilder før lakkeringen: [bilde1] [bilde2] (Kameraet er en smule ødelagt, så fokusering eller zooming funker ikke. Dårlig kvalitet på bildet..) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser bra ut det her Men du skal feste vanntanken i front eller? Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Hehe, ja. Epoxy-limet har knukket av to ganger.. Skal ta det når jeg får bestilt noe greier så jeg kan innstallere det andre skjermkortet. Da tenker jeg å drenere alt vannet, så da får jeg gjort det Takk ^^ Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når jeg så begge 3870x2 kortene plassert tenkte jeg Epic phail! Er jo ikke plass til noenting i kabinettet om du har orginal kjøler jo? Hvordan skal du få koblet harddisker og I\O panel? Ser bedre ut med vannkjølinga da. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Åssen går det med prosjektet? Er det ferdig eller fortsatt under konstruksjon? Ser utrolig bra ut det du har lagt ut av bilder hvertfall =) Håper det kommer en bildeupdate en gang snart (?) Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, det har stått veeeldig stille i det siste. Har sikkert litt med at det tok 4 MÅNEDER å få nipplene mine fra Microplex Faktisk så ble de sendt idag, så når de er i hus, skal jeg tappe systemet, putte i enda et skjermkort og fyre opp! Og da skal jeg komme med litt picz @HansGeorg: Jeg kobler alt av IO-panelkabler og slikt i FØR jeg monterer hk i kassa. Men ja, det kom jeg på etter jeg hadde kjøleren montert Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Auda. Det var da heftig lenge. De var ikke tom på lager eller noe da? Har endelig fyrt opp igjen mitt prosjekt etter 5 mnd xD Gleder meg til å se flere bilder. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå