nightzirch Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, går nok for Q6600 og et Asus Maximus Formula SE. Skal se om jeg får avtalt en dato Flex kan kutte kabinettet mitt så jeg får grunnet. Flott du følger med Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noe nytt med dette prosjektet? Har selv tenkt på et Lian-Li kabinett, og er spent på radiator løsningen din. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Faktisk ja. Kommer forhåpentligvis om ikke så lenge med en überupdate! Har fått hovedkort, prosessor, minne, harddiskene og vannkjølingen (minus vanntank og aquaero som jeg snart tenker å bestille fra Danmark). Har også vært i kontakt med Fana Blikk ang. utskjæring av sidevinduet, men de hadde ikke fint nok utstyr til de nøyaktighetene jeg krever Prøver nå å finne en blikkenslager eller noen som er i stand til å kutte sidevinduet for meg (bilder kommer i update). Har hørt her at en plasmakutter ikke er en dum ting. Hvis noen har noen idé om en som er i disposisjon av et slikt værktøy eller en generelt god blikkenslager i Bergen, skriv gjerne en liten trall! Faren min er i USA for øyeblikket, og siden radiatorer er så billig der (bare 162,- NOK for denne lille karen) så vurderer jeg å gå for en liten single rad i front. Mer om dette kommer i update Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Endelig en update! Les her! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe, synes jeg også, men alt har sin pris dessverre Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nice work so far Night Søt katt også Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dette her blir kjempebra Nightzirch. Stå på. Må si det er et nydelig kabinett du har. Og hardware er enda råere. Hvordan tenker du å montere radiator? I toppen? Eller utenpå? Nok en gang. Nydelige tegninger, godt forarbeid. Dette her blir kjempebra skal du se. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Takk skal dere ha Jeg tenker å ha trippel radiatoren inni og muligens søke om spons til en single rad i front fra SWC. Men det aller første som står på planen er kuttingen av kabinettet. Har også tenkt på at med vann-/plasmakutter kan det bli litt "hard" kant.. Er det veldig stress å file/pusse kantene etter å ha kuttet selv? Lenke til kommentar
Predictable Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette ser kjempeflott ut, fortsett slik vennen min Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Du som ga ham katten? :!: Cuddy altså? EDIT: Cluddy da. :!: Endret 9. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Cluddy *kremt*... Hehe, I wish Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Drar til fjells, så får nok ikke gjort noe i ferien (til en forandring ) Tastaturet er nå satt til 18. mars så håper den ligger i posten når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Synd det da, for oss som venter spent på en update altså. Du får ha god tur. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg er i prat med Hansen Mekaniske AS om kutting av kabinettet. Tastaturet har jeg fått fra Amentio, men PSUen har jeg enda ikke mottatt. Mye tull fra Amentio. Håper dette kun er et engangstilfelle fra deres side! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ser bra ut! Gleder meg til å se resultatet jeg ^^ Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Takk takk! Du er ikke den eneste som er spent Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) En ting jeg bare vil si er at du bør være forsiktig med å leggge all hardwaren din på det fleeceteppet eller hva det er, statisk elektrisitet is a bitch. Ellers konge prosjekt keep up the good work Endret 8. april 2008 av magnulf Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Hehe, takk for det. Har faktisk ikke tenkt på det før, takk for advarselen Men nå er det slutt på fremvisningen av hw, nå er det kun montering og casemodding på G! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå