KKake Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Etter det jeg har lest yter 9500GS dårligere enn 8600GT. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) hrNOR: nei det er ikke en bedre gaming maskin. I tillegg var den stygg og tung. 9500gs yter ca likt som 8600m gt ddr2 og siden m1530 har ddr3 yter det bedre en de to. Her er en ca rangering fra topp till bunn. ATI Mobility Radeon HD 2600 DDR2 Nvidia GeForce 8600M-GT DDR2 Nvidia GeForce 9500M-GS DDR2 ATI Mobility Radeon HD 2600 GDDR3 Nvidia GeForce 8600M-GT GDDR3 Nvidia GeForce 8700M-GT Nvidia GeForce 9650M-GS Endret 21. april 2008 av maxxi Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Takk for hjelpen! googlet litt selv og fant ut at det ikke er bedre. Er der noen kupongkoder ute nå? Bestiller M1530 i morgen tror jeg, kan ikke vente! Endret 21. april 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
Badeball Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 En annen ting er om folk har noen formening om vista kontra xp med tanke på varmeutvikling, vil det lønne seg å bytte eller er det mye det samme? Vel, XP bruker jo mindre ressurser i drift, så selv mener jeg at jeg merker at den er mer stillegående i XP (men har ikke gjort grundige forsøk). Som nevnt tidligere så la jeg inn XP etter èn dag, og angrer hittil ikke. Eneste problemet er at jeg måtte styre litt for å skaffe drivere, og slipstreame inn SATA-drivere på en XP-disc, men hvis du ikke er helt grønn på data så burde du få det greit til. Eneste jeg ikke har fått inn enda er QuickSet-programmet, men det savner jeg heller ikke. Når jeg prøvde å legge det inn (XP-versjonen såklart) fikk jeg feilmelding om at jeg hadde feil språk på OSet mitt, noe som er rart siden både OS og QuickSet var på engelsk :/ Okei, får se om jeg tar meg bryet med å installere xp. Syns personlig at vista fungerer helt greit når en har fått forandret litt på diverse instillinger. Forhåpentligvis er full støtte for santa rosa plattformen og penryn i diverse programmer ikke så langt unna(nhc, rmclock etc), så får vi kanskje en enda stillere bærbar i fremtiden. Lenke til kommentar
Badeball Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 "Hvor finner jeg driveren til den fingerprint avleseren? Det var den eneste driveren som ikke ville la seg oppdatere automatisk etter clean install av vista 32bit. Og det ser ikke ut til at den avleseren gjør noe nå." Du finner den nyeste driveren til fingerprint modulen her: http://www.upek.com/support/downloads/drivers/windows.asp Ellers så finner du driveren og "Dell Fingerprint reader suite" på dell sin hjemmeside her Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Er det veldig nødvendig med 9 celler's batteri til gaming? Hvor mye lengere varer det enn 6 celler? Takk for svar Endret 22. april 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Skal du game bruker du veggladeren uansett, jeg merker hvertfall at spill går dårligere på batteridrift. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har sett litt rundt, og det viser seg at en mac book pro med 2.4gh prossesor og 3g ram, med akkurat det samme grafikk korte kan spille crysis paa medium/high, er det saann at vis du faar en m1530, med de samme speksa, vil det ta spille like bra, eller er mac"en bedre til spill? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jaha? Hvor mange FPS drar den Crysis med da? 5 - 10? Endret 23. april 2008 av Arekey Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 kommer til fps, forst specs, MacBook Pro (Penryn) 2.4GHz Intel Core 2 Duo 15.4-inch (Matte) widescreen 4GB RAM (Memory) 200GB HD Serial ATA (5400 rpm) NVIDIA GeForce 8600M GT w/ 256MB of GDDR3 SDRAM settings> medium\high fps| du kan se selv> og Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Min Asus G1S med 8600gt 256mb skjermkort dratt Cryis laggfritt på medium! Har 2gb ram! Så en laptop med 4gb ram da skal jo dra det bedre.. men high? nei, trokke det.. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hei folkens Tok ut batteriet på min XPS m1530 her om dagen, og oppdaget noe veldig rart Det er ett hull der beregnet for ett minnekort! Kan noen fortelle meg hva nytte dette skal ha? Det er jo harddisk! Se bildet her.. Endret 23. april 2008 av Zulboom Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Hei folkens Tok ut batteriet på min XPS m1530 her om dagen, og oppdaget noe veldig rart Det er ett hull der beregnet for ett minnekort! Kan noen fortelle meg hva nytte dette skal ha? Det er jo harddisk! Se bildet her.. Det er til 3G/HSDPA-minikort Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Det er ett hull der beregnet for ett minnekort!Kan noen fortelle meg hva nytte dette skal ha? Det er som sagt til SIM-kort. Trodde man kun fikk dette dersom man valgte 3G/HSDPA-minikort manuelt. Har du gjort det? Eller er d kanskje kun åpningen som eksisterer, og ikke innmaten? Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Skal du game bruker du veggladeren uansett, jeg merker hvertfall at spill går dårligere på batteridrift. Så det vil si? ( beklager skjønte ikke helt ) skal brukes mest til gaming. trenger jeg 9 celler? Takk for hjelp! Endret 23. april 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Det vil si at du ikke trenger mer enn 6-celler, for om du skal spille blir du nødt til å bruke laderen uansett, hvertfall etter det jeg har erfart med PC-en min Men du burde uansett høre med andre, kan hende det var et engangstilfelle at det skjedde med meg. Endret 23. april 2008 av Arekey Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Det er ett kjent problem med XPS m1730 at ytelsen faller betydelig når man kjører maskinen på batteri i forhold til når den kjøres på strøm. Er dette problemet også tilstede på m1530? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Første gang jeg prøvde å spille på batteridrift lagget det endel, men testet istad etter at jeg hadde skrevet mitt forrige innlegg, og da fikk jeg 100FPS+ i CS: Source. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Har dere som har denne funnet ut om den har 5.1 via HDMI eller bare stereo? Jeg lurer også på dette. Noen som får til å sende flerkanals lyd fra hdmi-utgangen? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 JR1?07N4RGJCWL 10% på xps maskiner! Går ut 30. april! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå