thorvald10 Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Det er nå mulig å få denne med LED skjerm i USA LINK Håper dette kommer i Norge..noen som har peiling på hvor lang tid det vil ta? Endret 10. april 2008 av thorvald10 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Det er nå mulig å få denne med LED skjerm i USA LINK Håper dette kommer i Norge..noen som har peiling på hvor lang tid det vil ta? Har sjekket dette opp og den kommer dessverre ikke til å bli solgt i norge. Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Dritbillig :Oda kommer det antageligvis noe godt ut av situasjonen og da.. Jaja fikk den billig men er jo over et halvt år jeg måtte vente for og få PC-en da Endret 10. april 2008 av Quatafire Lenke til kommentar
Bever380 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Ingen som har erfaring med det å bytte skjem hos dell? Liker ikke oppløsningen min, skulle bestilt høyere oppløsning, og liker ikke tanken på at nå er det for sent å gjøre noe med............ Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Fikk min 1530 levert på døra i dag, og er godt fornøyd så langt! Noen kommentarer/spørsmål etter noen timers bruk: Lar det seg (enkelt) gjøre å bruke den medfølgende fjernkontrollen til f.eks. winamp? Er det uproblematisk å installere Windows XP på maskinen? Tenkte først og fremst på om det er helt greit å finne drivere. Er vel en del laptop-produsenter som har sluttet å gi ut XP-drivere til sine maskiner som kommer med Vista. Ellers syns jeg maskinen er veldig stilig, og virker robust sammensatt. Syns det var litt ubehagelig med det opphøyde 9-celler-batteriet når jeg satt med den i fanget, men på den annen side så hjelper vel dette med tanke på kjøling (både av laptopen, og av mine edle deler) siden du får en glippe med luft Ellers var det verdt å merke seg at det er første gang jeg har kjøpt et produkt der det følger med et anstendig sett med øreplugger! De hadde faktisk giddet å hente inn tredjeparts-plugger (Creative) istedenfor å hive med noe ræl, som de fleste andre gjør. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Fikk PC-en min idag, elsker den allerede, digger utsendet, og den virker solid bygd Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Er det mulig å få fjerkontrollen til å kunne kontrollere Winamp? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Fikk PC-en min idag, elsker den allerede, digger utsendet, og den virker solid bygd Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den? Bestilte selv og det står 25 mai noe jeg synes er ekstremt lenge, men selgeren som jeg bestilte gjennom sa 2-3 uker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Bestilte den 18. mars, men betalte ikke før en uke senere, og det tok ytterligere en uke før de fikk pengene, så det tok vel i underkant av to uker fra PC-en ble bekreftet til jeg fikk den Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ser nå på dell.no at man kan bestille den med 1920x1200 skjerm. Noen som har den skjermen? Hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Er det mulig å få fjerkontrollen til å kunne kontrollere Winamp? Hvis fjernkontrollen fungerer som ett multimedietastatur kan du bruke Winamp-plugin'en Dimin Hotkeys (gå til winamp.com/plugins og søk etter dimin), installere denne og gå inn på konfigureringen for å få winamp til å reagere på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Phew...Endelig fått ting på stell med XP-installasjon på min 1530. Var en del styr med drivere og software, så det anbefales kanskje ikke hvis du forventer en smertefri prosess. Men nå er jeg uansett fornøyd! Verdt slitet for meg hvertfall Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Lurer på å kjøpe en Dell XPS m1530, men er litt usikker når det gjelder valg av skjerm. Er det verdt de ekstra 830 kr å gå fra en 15,4" widescreen WXGA+ (1440 x 900) til 15,4-tommers UltraSharp™ widescreen WSXGA+ (1680 x 1050)? Det er kanskje ikke noe problem, men hvordan blir en oppløsning på 1680x1050 på en 15,4" skjerm) Hvordan er kvaliteten på selve chassis'et? Har ymse erfaringer når det gjelder Latitude D520 det skal jo ingenting til for å "bøye" skjermen. For en som har mest erfaring med byggekvaliteten på lenovo/ibm thinkpad, så er jo de maskinen som natt og dag. Håper det er noen som kan hjelpe meg å bli kvitt den lille usikkerheten som er igjen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Da var min m1530 sent fra dell. ETA fra schenker er 22. april som er forbedring fra 29. som var den jeg opprinnelig fikk fra dell. dwalker: Anngående oppløsning så er dette helt opp til personlige preferanser så det er vanskelig å si hva som er best for deg. Personlig synes jeg 1680x1050 blir for lite til skrivebordsoppløsning på en 15". Jeg bruker faktisk 1280x800 på min nåværende 17" m1710. I spill er det stort sett jo høyere oppløsning jo bedre. Men 8600gt er ikkeno monster så mange nye spill vil nok slite i svært høye oppløsninger. Jeg gikk for 1400x900 da det er mer enn nok som skrivebordsoppløsning, og jeg tror ikke jeg vil få bruk for noe mer i de fleste spill heller. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 men fikk pc med disse spesifikasjonene T9300 2,50 ghz dual core, 3gb ram, 8600 gt, 6 celler batterid og 250 gb harddisk til 6468 kr Fikk du den så billig pga problemene? Hvor mye koster en slik PC vanligvis? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Tror jeg skal kjøpe en med disse specsene: Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-buffer) Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) 2,0 megapikslers kamera og Tuxedo-svart for CCFL-skjerm 15,4" widescreen WXGA+ (1440 x 900) TFT-skjerm med TrueLife™ Biometrisk fingeravtrykksleser med SVART preg 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare 6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t) Pris: 7650 kr ved bruk av kupongkode. Hvor mye vil det bli i frakt? Endret 16. april 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 2HDFGRHGT2L0F4 Er dette samme kupong som kupongkode.com/dell har? Bokstavene er forskjellig, men begge ser ut til å gi 10% rabatt hver for seg. Har prøvd å legge til begge, men det går visst ikke. Er det bare lov å ha en av hver kupongtype? Ser at det har vært en del kuponger på 10 og 15% på XPS maskiner i det siste. Noen som har peiling på hvor store sjansene er for at det kommer en ny kupong på 15% i de nærmeste ukene? Jeg er veldig gira på å bestille en m1530 nå, men kan jo vente litt hvis det dukker opp større rabatter... EDIT: Never mind, kunne ikke vente allikevel Sendte likegodt inn bestillingen med en gang. 10% er jo ganske god rabatt det. Jo, do mind. I care Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mye vil det bli i frakt? Frakt er vel inkludert...Var hvertfall det når jeg fikk min for en uke siden Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hurra! Men den kupongen går ut i dag, og jeg kan ikke bestille så fort... Noen som vet når det kommer ny? EDIT: Pleier det å være noen problemer garantimessig med Dell? At man f. eks må betale frakt selv når den skal til reparasjon o.l.? Vil helst unngå reparasjoner, selvsagt, men kan aldri vite. Endret 16. april 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 2HDFGRHGT2L0F4 Hvor mye rabatt, og når går denne ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå