Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer vel til å koste bittelitt mer siden det er 15`` da, men er ikke uoverkommlig nei :)

 

Vis det kommer innen den nermeste fremtid, så blir LED aktuelt!

 

ja vil nok bli litt mer på en M1530, men er jo bare snakk om 2-3tommer ;) så at det blir mange tusen i forskjell tviler jeg sterkt på. Jeg har bestemt meg for å vente på LED-skjerm nettopp pga fordelene med denne skjermen kontra den som er i dag.

Lenke til kommentar

fant litt mer info om tilgjengelige skjermer til M1530 på engadget.com;

 

http://www.engadget.com/2007/12/21/dell-ad...-the-xps-m1530/

 

"the company just announced on its Direct2Dell blog that m1530 buyers will now have two additional high-res display options. Bumping up to 1440 x 900 will cost $50, while a 1680 x 1050 WSXGA+ screen will tack on $150 to the m1530's base price."

 

Den høyeste oppløsningen høres veldig lovendes ut og med LED-skjerm så må det bli en vinner ;)

 

Mer info finner dere her:

http://direct2dell.com/one2one/default.aspx

 

Disse skjermene er for øyeblikket kun tilgjengelige i USA, men forhåpentligvis så kommer de hit også..

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar

Hurra!!

 

Søkte litt på dell forumet og kom over denne tråden:

 

http://www.dellcommunity.com/supportforums....id=284638#M552

 

Der står det følgende:

 

"On Dell's blog site, a Dell rep in a video on the M1530 said that more options will be available after the holidays including possibly additional colors. The full specs should include the higher resolution screen WSXGA+ as well as an LED screen. I would wait until Jan/Feb before buying one.

 

Just as an update..... The service manual for the M1530 is now available on Dell's support area and the specifications do indicate that screen options include WSXGA+ and the LED screen. "

 

Ser ut til at LED-skjerm og høyere oppløsning kommer iløpet av Januar/Februar.. Yes :thumbs:

 

Dette klarer jeg å vente på uten problemer. ;)

Lenke til kommentar

Dette er godt nytt, håper at dette holder seg en god stund etter lansering i Januar, Februar..

1680-1050 er jo knall :new_woot:

har jævla lyst på dinna pcèn den virka veldig bra :thumbup:

Håper noken kan gje ein review på denne når de får den :whistle:

det var vel det..kan ikke komme på mer å skrive..

takk Neo for research

Lenke til kommentar

Det koster min også PixlFace, men er du sikker på at den du tenker på ikke er den som er på tilbud nå? Fordi hvis du ser på den, så koster den egentlig 11000, men man får 1500 kroner i rabatt. Denne rabatten gjelder likevel kun til 9. januar, så etter det må man betale mer for de dsamme specsa...

Lenke til kommentar

Da er min XPS 1530 under produksjon =))

 

Spesifikasjoner:

- Core 2 Duo T7500-prosessor 2,20 GHz

- 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM

- NVIDIA® GeForce Go 8600M GT with 256MB

- 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

- Fixed 8x DVD+/-RW Slim Slot Load drive

- Intel Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort

- Primary 6-cell Lithium-Ion Battery

- Biometrisk fingeravtrykksleser

- 2.0 mega pixel Camera & Crimson Red

- 15.4" Widescreen WXGA+ (1440x900) TFT Display with TrueLife

 

Total sum: 10393

 

Klarte ikke vente til LED skjermen kommer ettersom jeg er ganske avhengig av maskinen i Januar. Med 1440x900 oppløsning klarer jeg meg utmerket =))

Lenke til kommentar

Med tanke på batteritid er det nok helt klart verdt det. På XPS m1330 er forskjellen på 6 og 9 cellers batteri 2,5 og 4 timer, så prisen er det ikke noe å si på. Den eneste ulempen er at batteriet blir stikkende ut bak, for dem som måtte bry seg om det.

 

edit: jeg svarer naturligvis til Sempron.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Da blir det 9cellers vis det blir aktuelt :) Skal for det meste brukes på skolen, så god betteritid er ganske vesentlig..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da er min XPS 1530 under produksjon =))

 

Spesifikasjoner:

- Core 2 Duo T7500-prosessor 2,20 GHz

- 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM

- NVIDIA® GeForce Go 8600M GT with 256MB

- 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

- Fixed 8x DVD+/-RW Slim Slot Load drive

- Intel Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort

- Primary 6-cell Lithium-Ion Battery

- Biometrisk fingeravtrykksleser

- 2.0 mega pixel Camera & Crimson Red

- 15.4" Widescreen WXGA+ (1440x900) TFT Display with TrueLife

 

Total sum: 10393

 

Klarte ikke vente til LED skjermen kommer ettersom jeg er ganske avhengig av maskinen i Januar. Med 1440x900 oppløsning klarer jeg meg utmerket =))

 

Det er 1200*800 oppløsing på den ;) Er det ikke? Ble litt usikker siden det sto i spessa :ermm:

Endret av Sempron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...