Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Gode nyheter (for meg vel å merke) folkens :)

Min bærbar har nå reist fra Køben, og er nå på vei :D

2008-04-02 16:36 DK - COPENHAGEN DEPARTED SORTING HUB

Lurer på hvor lang tid det pleier å ta fra den reiser fra Køben, til du har pakka på døra? :)

ETA er satt til mandag 7. april.. kan det stemme at jeg får den den dagen? :)

Jeg defragmenterte pcen, og etter det har lyden hakket til tider.

Noen som har opplevd samme problem? Burde jeg oppdatere driverene?

Har lest noe tilbake i tråden at det kan ha noe med Vista å gjøre..

Skru av "optimaliser lyd" elns..

Sikkert noen som vet dette bedre enn meg, men det var kun dette jeg husker..

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare en ting: 9-cellers batteri er vel ikke saa stort at det stikker ut av laptopen? Er vel saann paa mindre modeller hvertfall

Det stikker ut på undersiden helt bakerst.. gir støtte til tastaturet, slik at det blir en bedre vinkel..

Mange som foretrekker dette..

Uannz: her er et bilde av hvordan det ser ut: Bilde

:D

Edit: Feil bilde.. fixa nå :)

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Hvor lang tid har det tatt fra dere bestilte til pcen kom i produksjon? Bestilte min for en uke siden og den er fortsatt i "preproduksjon"..

Hmm.. Det var litt rart... Kanskje du har noen deler i din som er veldig lite brukte, for mange av PC'ene er så å si ferdige før vi bestiller dem.. Om du bestiller med "standard speccs" da, vel å merke..

Min brukte 4 dager fra jeg bestilte den (om kvelden), til den var ferdig bygd... Har lest her at mange har helt like speccs..

Gikk enda noen dager før den ble sendt til Schenker...

Min er på vei derifra nå :) .. Tok min PC 4 dager fra den kom til Køben, til den ble videresendt..

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Hva er dine spessifiksajsoner da?

2 GHZ

3 GB Ram

1440x990 Skjerm

Svart baklokk

250GB Harddisk

Ikke Blu-Ray

9-cellers batteri

:)

Hvordan vil en maskin med T8300 2,40 ghz og 3072 RAM kjøre Crysis?.. Medium?

Takk for svar smile.gif

Vil nok ikke tro at det er CPU'en og rammen som kommer til å være flaskehalsen..

Det er nok grafikkortet som er..

En som har vært veldig aktiv i denne tråden, Pixlface, la ut ett par youtube-videoer der han spilte det på medium, mener jeg.. Skal ikke si noe sikkert..

Her er videoene: LINK

Han har i ettertid klokka skjermkortet, og han tjente vistnok 10-12 FPS på dette..

Edit: leif

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Hva er dine spessifiksajsoner da?

2 GHZ

3 GB Ram

1440x990 Skjerm

Svart baklokk

250GB Harddisk

Ikke Blu-Ray

9-cellers batteri

:)

Hvordan vil en maskin med T8300 2,40 ghz og 3072 RAM kjøre Crysis?.. Medium?

Takk for svar smile.gif

Vil nok ikke tro at det er CPU'en og rammen som kommer til å være flaskehalsen..

Det er nok grafikkortet som er..

En som har vært veldig aktiv i denne tråden, Pixlface, la ut ett par youtube-videoer der han spilte det på medium, mener jeg.. Skal ikke si noe sikkert..

Her er videoene: LINK

Han har i ettertid klokka skjermkortet, og han tjente vistnok 10-12 FPS på dette..

Edit: leif

med de speksa så skulle det ikke ta så lang som det har tatt for deg. Men det står at det er stor etterspørsel på disse systemene, så kan være det...

mener at jeg så oppskriften på overklokking av skjermkortet i en tidligere post her.. noen som har linken til dette??

edit: fant det :p

part 1

part 2

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar

Jeg plages en del med at wlan-kortet slår seg og at man må restarte pcen for få det i gang igjen. Har slått av alt av strømsparing på wlan-kortet, men det hjelper ikke. Har en annen bærbar som hadde det samme problemet, men der hjalp det å slå av strømsparing.

Noen som har det samme problemet?

Lenke til kommentar
med de speksa så skulle det ikke ta så lang som det har tatt for deg. Men det står at det er stor etterspørsel på disse systemene, så kan være det...

Det var jeg som hadde de speccsa, og min var ferdig bygd etter 3 dager..

;)

åja hehe. Mulig han har noen andre speks da som krever litt mer tid. Men husker selv det at det tok litt tid før min kom i produksjon også.

jeg har følgende speks:

Intel core 2 duo T7700 2,4GHz

4gb ram

1680 x 1050 TFT-skjerm med TrueLife

NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB

9-cellers primært litiumionbatteri

Lenke til kommentar
åja hehe. Mulig han har noen andre speks da som krever litt mer tid. Men husker selv det at det tok litt tid før min kom i produksjon også.

T9300 cpu, 4gig ram, 250gig hdd, 1440 x 900 skjerm, og resten rimelig standard er systemet jeg venter på.

Estimert leveringsdato er først den 30. så det er nok litt forsinkelse ja. Får satse på at den settes i produksjon om ikke så lenge nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...