BennyXNO Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Schenker ringte tidligere i dag, de leverer pcen mellom 16:00 og 22:00 i kveld. Gjett hvem som gleder seg som en unge til å få maskinen i hus? Hvor lenge siden er det du bestilte, og betalte? Jeg bestilte for en måned siden. Det tok en god stund før de ble sendt og enda lengre før den ankom meg. Fra schenker ble involvert har det gått 12 dager, men det får påsken ta skylda for. Jeg brukte mastercard, så jeg vet ikke når jeg betalte, regner med å få regningen i disse dagene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ok. Bestilte selv for en ukes tid siden, og betalte i dag, så jeg håper på å få den om en to ukers tid Endret 26. mars 2008 av Arekey Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Da sitter jeg på min nye pc. Lekker! Hva er lurt å gjøre nå? Fjerne McAfee? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Da sitter jeg på min nye pc. Lekker! Hva er lurt å gjøre nå? Fjerne McAfee? det er en smak sak.. jeg fjernet det med en gang og kjørte inn med AVG. bruk det du liker best du om. om det er mcafee, behold det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 det er en smak sak..jeg fjernet det med en gang og kjørte inn med AVG. bruk det du liker best du om. om det er mcafee, behold det. Må du laste ned noen avinstalleringsverktøy fra nettet for å få det helt bort? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 det er en smak sak..jeg fjernet det med en gang og kjørte inn med AVG. bruk det du liker best du om. om det er mcafee, behold det. Må du laste ned noen avinstalleringsverktøy fra nettet for å få det helt bort? ikke sikker.. jeg brukte CCleaner og det funket meget fint.. greit program og ha. Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bør jeg kjøpe 3 eller 4 års forsikring på min Dell, eller er det bortkastede penger? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bør jeg kjøpe 3 eller 4 års forsikring på min Dell, eller er det bortkastede penger? Hvilken tenker du på? Dell har 2 forskjellige, og begge er bra! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om noen plages av problemet met tuchpaden er løsningen her: http://www.youtube.com/watch?v=I7BSCJ2OOAU meget enkelt. -PixlFace Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg la inn den nye Biosen i går, og touchpaden går helt bananas her. Plutselig fungerer ikke klikkefunksjonen touchpaden har i et vindu, må bytte over til et annet vindu og så tilbake før det fungerer i vinduet igjen. Ellers plages jeg litt med at fingeravtrykksleseren ikke "reagerer" når man skal logge inn. Er så langt fornøyd med maskinen bortsett fra de to små tingene som irriterer min kjære noe sinnsykt. Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er dette touchpad-problemet noe de fleste får? bør jeg tenke meg om før jeg kjøper den? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 nææ må bare slå av alt av molbo funksjoner som står på default, med det tenker jeg på skroll funksjoner etc etc. Etter jeg skruddet av alt har jeg i alle fall ikke hatt et eneste problem med den. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 nææ må bare slå av alt av molbo funksjoner som står på default, med det tenker jeg på skroll funksjoner etc etc. Etter jeg skruddet av alt har jeg i alle fall ikke hatt et eneste problem med den. Er det noen andre funksjoner enn scroll som er molbo? Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg vurderer denne etter sommerferien til neste semester: Dell XPS M1530 Intel® Core™ 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 800 MHz FSB, 6 MB L2 cache) Windows XP 15,4-tommers UltraSharp™ widescreen WSXGA+ (1680 x 1050) TFT-skjerm med TrueLife™ 3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024] 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne 9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t) følgende spørsmål er da: 1: Vil det komme noe enda råere fra dell iløpet av sommerperioden? 2: CPU og OS stemmer ikke med lista på dell.no, men etter det jeg har forstått så kan man fikse nevnte specs om jeg ringer og bestiller? 3: Jeg har fra før en Inspiron 1520 (2 ghz, 2gb ram og 1280x800 skjerm) og føler den ikke vil holde i det lange løp med tanke på arbeidsoppgaver som store redigeringsjobber (går medielinje, og har planer videre om å spesialisere meg innen klipping.). Vil den nevnte oppi her duge lengere enn min 1520 med tanke på arbeidsoppgaver mange år frem i tid? 4: Vil det være verdt det? Jeg vil helst ikke ha Mac, ennå jeg vet det er å anbefale med tanke på redigering o FinalCut. Endret 27. mars 2008 av BåGan Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Er det noen andre funksjoner enn scroll som er molbo? Ja ellers haddet jeg ikke formulert meg i flertall, jeg husker ikke alle funskjonene jeg slo av og har ikke pcen i nærheten. Poenget er, slå av Alle ekstra funksjoner (inne på touchpad programmet) så skal du se det blir flott. Endret 27. mars 2008 av simalarion Lenke til kommentar
me62lg Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg la inn den nye Biosen i går, og touchpaden går helt bananas her. Plutselig fungerer ikke klikkefunksjonen touchpaden har i et vindu, må bytte over til et annet vindu og så tilbake før det fungerer i vinduet igjen. Ellers plages jeg litt med at fingeravtrykksleseren ikke "reagerer" når man skal logge inn. Er så langt fornøyd med maskinen bortsett fra de to små tingene som irriterer min kjære noe sinnsykt. Har hatt samme erfaring med at fingeravtrykkleser responderer dårlig. For min del fant jeg frem til at løsningen var å sørge for at fingeren var noe fuktig før innlesing! Da leser den tydligvis fingeravtrykket mer tydlig. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det noen andre funksjoner enn scroll som er molbo? Ja ellers haddet jeg ikke formulert meg i flertall, jeg husker ikke alle funskjonene jeg slo av og har ikke pcen i nærheten. Poenget er, slå av Alle ekstra funksjoner (inne på touchpad programmet) så skal du se det blir flott. okei, så alle tilleggsfunksjoner er molbo og dermed må slåes av. Jeg forsto at det var flere, men forsto ikke at det var alle...hehe Lenke til kommentar
jkarlsen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal kanskje kjøpe RED versjonen. Tjener man noe på det ellr? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den er rød... derav navnet. Hvor mye hadde du håpet å tjene? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den er rød... derav navnet. Hvor mye hadde du håpet å tjene? 50$ av pengene dine går til u-hjelp. Det er jo en god sak, så man tjener minst 50$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå