Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare meg, eller har prisene gått opp et par tusen?

 

det stemmer det. Har sjekket det selv. Men nå har jo disse rabattkodene kommet ut så du henter jo inn noen kroner der ;)

 

Men angrer ikke for at jeg benyttet meg av tilbudet som var i slutten av Februar. Fikk da 2,4ghz dual core 2, 4gb, 250gb HH, nivida skjermkort osv for litt over 11000kr

 

 

Digg pc dette :D

 

kommer det nye tilbud hele tiden eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har brukt XPSen min siden lørdag morgen nå, og har allerede opplevd et problem. Driveren til DVD-spilleren ser ut til å ikke gjenkjenne DVD-spilleren. Noen som har en driver/link til driver jeg kan prøve å installere?

Kunne virkelig trengt noen innspill her altså! Jeg prøver å oppdatere driverne, men pcen setter seg på bakbeina og sier at jeg må ta kontakt med produsenten av spilleren for å fa installert programvaren.

 

Vil helst slippe å sende pcen til Dell nå som det er påske. Kommer sikkert til å ta lang tid om det skal sendes inn så jeg hadde håpet at noen kunne ha hjulpet meg med med en driver.

 

TEAC DVD+-RW DVW28SLC ATA Device er navnet på DVD-spilleren, men jeg er dessverre ikke god på drivere, så jeg greier ikke å finne noe brukbart på nettet.

Lenke til kommentar
bare meg, eller har prisene gått opp et par tusen?

 

det stemmer det. Har sjekket det selv. Men nå har jo disse rabattkodene kommet ut så du henter jo inn noen kroner der ;)

 

Men angrer ikke for at jeg benyttet meg av tilbudet som var i slutten av Februar. Fikk da 2,4ghz dual core 2, 4gb, 250gb HH, nivida skjermkort osv for litt over 11000kr

 

 

Digg pc dette :D

 

kommer det nye tilbud hele tiden eller? :dontgetit:

 

ja det kommer stadig nye tilbud ;)

Lenke til kommentar
Har brukt XPSen min siden lørdag morgen nå, og har allerede opplevd et problem. Driveren til DVD-spilleren ser ut til å ikke gjenkjenne DVD-spilleren. Noen som har en driver/link til driver jeg kan prøve å installere?

Kunne virkelig trengt noen innspill her altså! Jeg prøver å oppdatere driverne, men pcen setter seg på bakbeina og sier at jeg må ta kontakt med produsenten av spilleren for å fa installert programvaren.

 

Vil helst slippe å sende pcen til Dell nå som det er påske. Kommer sikkert til å ta lang tid om det skal sendes inn så jeg hadde håpet at noen kunne ha hjulpet meg med med en driver.

 

TEAC DVD+-RW DVW28SLC ATA Device er navnet på DVD-spilleren, men jeg er dessverre ikke god på drivere, så jeg greier ikke å finne noe brukbart på nettet.

Hadde nesten samme problem selv, ringte dell og fikk hjelp :)

måtte innn i windows REG og slette noen filer "upper og lower" noen greier..

det står også på dell's forum

lykke til :D

Lenke til kommentar
Har brukt XPSen min siden lørdag morgen nå, og har allerede opplevd et problem. Driveren til DVD-spilleren ser ut til å ikke gjenkjenne DVD-spilleren. Noen som har en driver/link til driver jeg kan prøve å installere?

Kunne virkelig trengt noen innspill her altså! Jeg prøver å oppdatere driverne, men pcen setter seg på bakbeina og sier at jeg må ta kontakt med produsenten av spilleren for å fa installert programvaren.

 

Vil helst slippe å sende pcen til Dell nå som det er påske. Kommer sikkert til å ta lang tid om det skal sendes inn så jeg hadde håpet at noen kunne ha hjulpet meg med med en driver.

 

TEAC DVD+-RW DVW28SLC ATA Device er navnet på DVD-spilleren, men jeg er dessverre ikke god på drivere, så jeg greier ikke å finne noe brukbart på nettet.

Hadde nesten samme problem selv, ringte dell og fikk hjelp :)

måtte innn i windows REG og slette noen filer "upper og lower" noen greier..

det står også på dell's forum

lykke til :D

det problemet har jeg opplevd ofte i xp (på andre maskiner vel å merke). en god vane er å google feilmeldingen, enten om den popper opp, eller om den ligger inne på driveren i enhetsbehandlingen. en av de første treffene blir da på microsoft sine sider som forteller hva feilen er, og hvordfan det fikses ;)

 

Og til du som spurte om harddisker, jeg bestillte min med 320GB over telefon, gikk fint det!!

Lenke til kommentar
Det står på Schenker sine hjemmesider at pcen ble ekspedert den 16 mars (Søndag) og forventes levert 21. mars (Langfredag). Når kan jeg da forvente at de leverer den? Lørdag? Søndag? Tirsdag?

 

vanskelig å si egentlig, for kommer veldig ann på om de kjører ut varer i påsken. Det er jo helligdager og vanlig butikker er stengt. Vet ikke hvordan schenker oppererer.

 

kan jo se om du finner noe på nettsiden dems.

 

schenker.

Lenke til kommentar

Yeah, da var en XPS M1530 (Product) RED bestilt med: Core 2 Duo T8300 @ 2,4gHz, 3GB RAM, 320GB HDD og 1440x900 skjerm :w00t:

Da er det bare å vente en ukes tid, til jeg får pengene for den stasjonær PC-en min som jeg solgte, også to uker til.. Så sitter jeg med en rålecker XPS M1530 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...