Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er til inspirion serien det da Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bare lite luring her: Sort eller Rødt??Hva syntes dere? Jeg syntes den svarte er mest min stil men er litt fristen på den røde også.. Tror ikke jeg kommer til og vente til de oppdaterer med flere farger så dette er mulighetene jeg har.. jeg kommer selv til å velge svart, så jeg vil si; velg svart hehe Lenke til kommentar
kesse Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg valgte sort. Ofte synes jeg det blir litt "tacky" med farger på laptops, så jeg tok ikke sjansen Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er til inspirion serien det da nei, inspiron har menge flere farger og velge mellom... + at denne ble oppdatert i dag eller sent i går kveld.. Lenke til kommentar
tomto Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Leste på notebookreviews at den har DDR3 og at dette preseterer bedre. Når folk snakker om å vente til etter jul - antar dere at dere får "tilbudet" som er nå, med PCen for 9500, eller at dre kjøper den for "fullpris"? Det er forskjell på hva man får opp når man går inn på dell.no og trykker på "bærbar -> privat-> XPS" en det man får om man trykker "produkter" og trykker videre til XPS... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Du må jo først gjennom enten privat eller bedrift(eller de andre) for å komme inn på produkta da.. er ingen annen vei, eller er det en jeg ikke har fått med meg? Endret 21. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Leste på notebookreviews at den har DDR3 og at dette preseterer bedre. Når folk snakker om å vente til etter jul - antar dere at dere får "tilbudet" som er nå, med PCen for 9500, eller at dre kjøper den for "fullpris"? Det er forskjell på hva man får opp når man går inn på dell.no og trykker på "bærbar -> privat-> XPS" en det man får om man trykker "produkter" og trykker videre til XPS... Du vet at hvis du enten går inn på Dell.no - bærbar privatkunde - (under produkter) holder over bærbare og velger se alle - blar deg ned til m1530 og trykker på det lille ved siden av Velg/Choose som er "Konfigurer og kjøp".. da får du opp 4 forskjellige versioner av maskinen.. selv vil jeg bare si at denne som koster 9,490,- er den som er billigst om man tar alle de andre med samme specs.. Håper dette er forstålig og at det hjelper noen når de skal kjøpe. -PixlFace Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er den jeg har sett på Lenke til kommentar
tomto Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har folk en idé om hvor lenge dette tilbudet vil holde seg? Står jo at man får et avslag på 2000, kjipt å gå glipp av det, kanskje kjipere det en å gå glipp av LED nesten... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som hvet hvor lenge batteriet holder med det 9cellers batteriet? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har folk en idé om hvor lenge dette tilbudet vil holde seg? Står jo at man får et avslag på 2000, kjipt å gå glipp av det, kanskje kjipere det en å gå glipp av LED nesten... står der da... 9. januar 2008 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som hvet hvor lenge batteriet holder med det 9cellers batteriet? det kommer helt ann på hva daten blir brukt til... http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4135 Battery Life The 9-cell extended-life battery provides excellent battery life for the M1530. With Vista's power management running in "high performance" mode, screen brightness set to maximum and wireless on, the 9-cell battery delivered more than 3 hours and 30 minutes of battery life. We're certain that the 9-cell battery could deliver more than 4 hours of life with the notebook set to "balanced" or "power saver" mode and the screen brightness turned down. One thing to mention is that with the 9-cell battery in you get an overall greater slope to the keyboard, we actually like this for ergonomics, it feels more comfortable for typing. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 4timer ved strømsparingsfunskjon er jo ikke så galt Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 nei, det er jo ikke det.. håper det kommer andre farger på lokk(orange, blå, grønne, brun, hvit osv) og evt LED før det da, ikke ett must men greit og ha.. noen som har prøvd og kjøre dual screen med denne PC-en eller? funker det bra, gleder meg virkelig til denne bestilles. -PixlFace Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva er det som er så stort med LED a? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva er det som er så stort med LED a? mer lyssterk skjerm, bruker mindre batteri, bedre kontrast og "riktigere" farger (hvitt blir hvitt), skjermen blir tynnere... en hel del fordeler kontra dagens CCFL-skjermer. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva er det som er så stort med LED a? mer lyssterk skjerm, bruker mindre batteri, bedre kontrast og "riktigere" farger (hvitt blir hvitt), skjermen blir tynnere... en hel del fordeler kontra dagens CCFL-skjermer. ja det er en rekke fordeler med LED skjerm som du skriver her ja. Jeg skal i hvertfall vente på denne skjermen. Håper det ikke tar for lang tid bare.. Burde vel komme noe info på dell sine sider, om når denne LED skjermen kommer. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Koster LED-skjermer mye mer enn vanlige skjermer? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Koster LED-skjermer mye mer enn vanlige skjermer? vil nok stige litt i pris om du velger med led skjerm ja. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hvis du går inn på konfiguratoren for XPS m1330 så får du vel en ide om hva det koster å oppgradere til LED-skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå