Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lite luring her: Sort eller Rødt??

Hva syntes dere?

Jeg syntes den svarte er mest min stil men er litt fristen på den røde også.. :ermm:

Tror ikke jeg kommer til og vente til de oppdaterer med flere farger så dette er mulighetene jeg har..

jeg kommer selv til å velge svart, så jeg vil si; velg svart :p hehe

Lenke til kommentar

Leste på notebookreviews at den har DDR3 og at dette preseterer bedre. Når folk snakker om å vente til etter jul - antar dere at dere får "tilbudet" som er nå, med PCen for 9500, eller at dre kjøper den for "fullpris"?

Det er forskjell på hva man får opp når man går inn på dell.no og trykker på "bærbar -> privat-> XPS" en det man får om man trykker "produkter" og trykker videre til XPS...

Lenke til kommentar
Leste på notebookreviews at den har DDR3 og at dette preseterer bedre. Når folk snakker om å vente til etter jul - antar dere at dere får "tilbudet" som er nå, med PCen for 9500, eller at dre kjøper den for "fullpris"?

Det er forskjell på hva man får opp når man går inn på dell.no og trykker på "bærbar -> privat-> XPS" en det man får om man trykker "produkter" og trykker videre til XPS...

Du vet at hvis du enten går inn på Dell.no - bærbar privatkunde - (under produkter) holder over bærbare og velger se alle - blar deg ned til m1530 og trykker på det lille ved siden av Velg/Choose som er "Konfigurer og kjøp"..

da får du opp 4 forskjellige versioner av maskinen..

selv vil jeg bare si at denne som koster 9,490,- er den som er billigst om man tar alle de andre med samme specs..

Håper dette er forstålig og at det hjelper noen når de skal kjøpe.

-PixlFace

Lenke til kommentar
Noen som hvet hvor lenge batteriet holder med det 9cellers batteriet?

det kommer helt ann på hva daten blir brukt til... http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4135

Battery Life

The 9-cell extended-life battery provides excellent battery life for the M1530. With Vista's power management running in "high performance" mode, screen brightness set to maximum and wireless on, the 9-cell battery delivered more than 3 hours and 30 minutes of battery life. We're certain that the 9-cell battery could deliver more than 4 hours of life with the notebook set to "balanced" or "power saver" mode and the screen brightness turned down.

One thing to mention is that with the 9-cell battery in you get an overall greater slope to the keyboard, we actually like this for ergonomics, it feels more comfortable for typing.

Lenke til kommentar

nei, det er jo ikke det..

håper det kommer andre farger på lokk(orange, blå, grønne, brun, hvit osv) og evt LED før det da, ikke ett must men greit og ha..

noen som har prøvd og kjøre dual screen med denne PC-en eller? funker det bra, gleder meg virkelig til denne bestilles.

-PixlFace

Lenke til kommentar
Hva er det som er så stort med LED a? :p

mer lyssterk skjerm, bruker mindre batteri, bedre kontrast og "riktigere" farger (hvitt blir hvitt), skjermen blir tynnere... en hel del fordeler kontra dagens CCFL-skjermer.

ja det er en rekke fordeler med LED skjerm som du skriver her ja. Jeg skal i hvertfall vente på denne skjermen. Håper det ikke tar for lang tid bare.. Burde vel komme noe info på dell sine sider, om når denne LED skjermen kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...