Hazza Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tenkte jeg skulle tipse om at prissammenligning.no/index.php?page=data har lagt ut ny tilbudskode som gir 15% på inspiron og XPS PC-er. kan være verdt å sjekke ut om du sikkler på en ny dell. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Endelig er min kjære pc i fase 4, oops..der var den jaggu i fase 5. Bare en stakkarslig uke igjen så har jeg endelig min pcen min for meg selv. Edit: Faseoppdatering. Endret 13. mars 2008 av BennyXNO Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ringte til dell idag:) får den på døra i mårra kommer frem til bergen idag Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) heiho alle har nå overklokket skjermkortet mitt og får gode resultater i bla crysis.. om noen er interesert da gikk fra core: 475 og memory: 702 til core: 600 og memory: 800.. under spilling av crysis liggger framsa mellom 30 og 40 avhengig av bane og intensivitet.før overklokk lå de på mellom 17 g 27. tempen ligger stødig på litt under 80.. det anbefales ikke og gå over 80 ettersom dette kan være skadelig for skjermkortet.. programmet jeg bruker heter rivatuner. om noen trenger hjelp til dette svar på dette innlegget eller send PM.. Mvh PixlFace Endret 13. mars 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
a7x Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kjører du Crysis på bedre kvalitet nå da? Klarer du mid? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kjører du Crysis på bedre kvalitet nå da? Klarer du mid? det har jeg faktisk ikke sjekka.. spiller på low med 40 fps.. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som vet om du kan sende inn pcen og få satt inn bedre prosessor og mer minne? Hvor mye tror dere det koster å få satt inn en T9300 + 2gb minne? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 15% rabattkode: RNVLX3QXGSS9L5 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Da var pcen i produksjon. Kjedelig at jeg ikke så rabattkoden, men men. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 bare meg, eller har prisene gått opp et par tusen? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 bare meg, eller har prisene gått opp et par tusen? det stemmer det. Har sjekket det selv. Men nå har jo disse rabattkodene kommet ut så du henter jo inn noen kroner der Men angrer ikke for at jeg benyttet meg av tilbudet som var i slutten av Februar. Fikk da 2,4ghz dual core 2, 4gb, 250gb HH, nivida skjermkort osv for litt over 11000kr Digg pc dette Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen greie spørsmål: 1. Er det no mulighet for å få touch/media knappene over tastaturet til å skifte sang i iTunes og ikke bare winMedia player? 2. Har hørt at jeg ikke er alene om at touchpad`n kødder om man lukker igjen laptopen og tar den opp igjen. (Touchpaden lever sitt eget liv og går i alle motsatte retninger enn der du drar fingen. Bruker du ekstern mus fungerer derimot maskinen som den skal. Dette varer for øvrig i en 30sekunders tid) Noen som har funnet en løsning på dette problemet? Meget irriterende. 3. Vil det gå greit for seg å instalere Win XP på denne maskinen? Tenker på drivere osv..Blir mer og mer lei av elendige Vista som suuuuger maskinen min for "unødvendige krefter/prosesser/minne" kall det hva du vil ! På forhånd Takk Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 2. ja, vet lukking og åpning av lokk fucker den seg opp i ett par sekunder.. om du har pad iconet nede i høyere hjørnet på skjermen så jeg en vid på youtube hvor han dro fingeren fra hjørne(der den lå) til hjørne . . . 3. XP vil funke greit det man du kan jo tweake vista om du føler den stjeler kraft.. min vista kjører på xp nivå og funker fint Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Takker for svar =) Hva tenker du på med tweake Vista? Hørtes ut som en fin fin greie Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 slå av aero og sidepanelet.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Må ha denne i "Mine Innlegg" jeg, vurderer sterkt Dell XPS M1530 (Product) Red, som koster ca. 8500,- etter å ha brukt rabattkoden som ligger lengre oppe her Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har brukt XPSen min siden lørdag morgen nå, og har allerede opplevd et problem. Driveren til DVD-spilleren ser ut til å ikke gjenkjenne DVD-spilleren. Noen som har en driver/link til driver jeg kan prøve å installere? Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg har nå fått min M1530 og er veldig fornøyd! Det eneste problemt jeg har foreløpig er elendig nedlastings hastighet i mitt interne nettverk. Når jeg bruker Filezilla FTP eller Iexplorer til å laste ned fra en annen maskin får jeg hastigheter på ca 1,7- 1,9 MByte i sekundet. Dette er jo ganske dårlig selvom jeg bare har 54MBit trådløs tilkobling. Bruker forvrig Serv-U som FTP server på annen PC og har en ASUS trådløs router. Noen som har tips til å få opp hastigheten (uten å benytte kabel) ? Endret 16. mars 2008 av pappagutt Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Under optimale forhold kan du teoretisk oppnå i underkant av 7 Mbyte i sekundet. Av disse vil en del av båndbredden brukes til trafikkstyring, og om du har aktivert kryptering av nettverket vil dette spise ytterligere. Videre vil eventuelle forstyrrelser i signalet i form av avstand fra routeren, om signalet må gå gjennom tykke vegger o.l. trekke hastigheten ytterligere ned, og til slutt er det til dels store ytelsesforskjeller mellom de ulike produsentene av routere. Ytelsen til Asus-routere vet jeg ingenting om, men merker som er kjent for god hastighet, tett oppunder den teoretiske maksfarten er bla. D-Link og Linksys. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Under optimale forhold kan du teoretisk oppnå i underkant av 7 Mbyte i sekundet. Av disse vil en del av båndbredden brukes til trafikkstyring, og om du har aktivert kryptering av nettverket vil dette spise ytterligere. Videre vil eventuelle forstyrrelser i signalet i form av avstand fra routeren, om signalet må gå gjennom tykke vegger o.l. trekke hastigheten ytterligere ned, og til slutt er det til dels store ytelsesforskjeller mellom de ulike produsentene av routere. Ytelsen til Asus-routere vet jeg ingenting om, men merker som er kjent for god hastighet, tett oppunder den teoretiske maksfarten er bla. D-Link og Linksys. Takk for svar! Router står faktisk rett ved siden av PC, så det skal ikke være noen fysiske hindringer som reduserer hastigheten, og med kabel har jeg minimalt med tapt overføringshastighet. Får vel vurdere å kjøpe meg D-LINK DIR-655 Router... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå