thomassim Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 vil min xps med 2,4ghz og 4gb ram klare det spillet på high? Vurderer å kjøpe dette spillet.... Nei! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Er jo få pcer som klarer crysis på high, men nå har også oppløsningen en hel del og si samt hvor mye AA-Af du setter på. En full specca Desktop pc(med feks gtx) sliter med Crysis på high 1600*1200 med AA. Endret 11. mars 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nå er jeg rett rundt hjørnet til å bestille en XPS 1530. Men det jeg lurer litt på er den Blu-ray spilleren? Klarte ikke se helt om den kunne KUN lese Blu-ray, eller om den brant også. Så kommer jo det andre spørsmålet... Har vi bruk for Blu-ray per dags dato? Ser for meg dyre plater, og at spilleren som vi får i utgangspunktet er ræva. Og at de vil falle kraftig i pris om man gir den 1-2 år. Selv så brenner jeg kun ut plater for å ha musikk i bilen og eller trenger en boot cd i ny og ne. Så jeg tror jeg ikke trenger den. Men om noen har en Blu-ray utgave per i dag, så kom gjerne med innspill Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Blu-Ray spilleren er bare en leser. Ja, om man "trenger" Blu-Ray er opp til hver enkelt å innse. Selvsagt er Blu-ray en teknologi som vi bare vil se enda mer av, og det kommer til å overta helt for DVD. Men om du er villig til å betale nesten 3000 for å ha en leser på pcen din, istedenfor å enten kjøpe en skikkelig Blu-Ray spiller eller Playstation 3, er opp til deg og lommeboken din. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 kun leser... no need then. Har egen pc til stua så der kan jeg heller oppgradere når prisen går ned. Takk for en oppklaring som sparer meg ca 2500 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 video er greit, men de færreste av dagens spill er vel såpass prosessoravhengige at en T7300 (?) prosessor blir flaskehalsen, spesielt når du "bare" har ett 8600M GT skjermkort? jaja, seff.. men det er stooor forskjell på og klare ett spill og på klare det på max.. mine 2,0 ghz og 2 gb ram tar crysis på low no problemo, mid med et bittelite sneg av lagg... med 2,60 e.l ville det nok god på high(måtte hatt mer ram og da..) vil min xps med 2,4ghz og 4gb ram klare det spillet på high? Vurderer å kjøpe dette spillet.... den vil i hvertfall klare det på mid med gode frames.. mye ram har du? om du har 4 no problem på mid 2 gb, kan bli snev av lagg. og tweake vista kan også forbedre ytelsen.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hmm, nå ringte Dell fra Danmark til meg. Jeg fikk ikke tatt telefonen akkurat der, men når jeg ringte tilbake til sentralbordet i Norge fikk jeg beskjed om at det sannsynligvis er noe feil i bestillingen min. Selgeren som har meg som kunde skal ringe meg tilbake iløpet av dagen. Så jævlig irriterende at slikt skjer med meg. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 står att min ble sendt på lørdag.. lurer på når eg får den Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 video er greit, men de færreste av dagens spill er vel såpass prosessoravhengige at en T7300 (?) prosessor blir flaskehalsen, spesielt når du "bare" har ett 8600M GT skjermkort? jaja, seff.. men det er stooor forskjell på og klare ett spill og på klare det på max.. mine 2,0 ghz og 2 gb ram tar crysis på low no problemo, mid med et bittelite sneg av lagg... med 2,60 e.l ville det nok god på high(måtte hatt mer ram og da..) vil min xps med 2,4ghz og 4gb ram klare det spillet på high? Vurderer å kjøpe dette spillet.... den vil i hvertfall klare det på mid med gode frames.. mye ram har du? om du har 4 no problem på mid 2 gb, kan bli snev av lagg. og tweake vista kan også forbedre ytelsen.. jeg har 4gb ram ja er det noen programmer/oppdateringer som anbefales å ha til xps m1530? Tar gjerne mot tips Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 På skjermkortet hos XPSen er det GDDR3 eller GDDR2 ? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) DDR3 Endret 11. mars 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skal selv oppgradere til 4 gb ram nå i løpet av ferien noen som vet om det er noe marked for og få solgt 2gb (2x1gb) ? noen her som bare har 1gb nå.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 noen som vet om det er noe marked for og få solgt 2gb (2x1gb) ? Hvis det hadde vært DDR-brikker hadde jeg kjøpt tvert 1GB DDR2-brikker er såpass billige nå at du vil få veldig lite for dem ved å selge brukt (brukbare brikker koster 150 kroner stykket - brukt kan du neppe forvente å få mer enn halvparten). Like greit å beholde de, legge de i en antistatisk pose og ha de som reservedeler. Kanskje noen i familien har bruk for en oppgradering? Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Så på dell i dag og så at de hadde bytta harddisk på et av tilbudene. syns det var litt rart at de tokk fra 250gb til 120gb begge var på 5400rpm synes det var litt domt hadde lyst på den modellen ded 250gb 120 blir allt for lite for meg. går det ann og ringe en selger og få 250gb tro? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har endelig fått bestilt meg en Bærbar det hele kom på like i underkant av 13 500. Fikk lagdt med den nye prosessoren på T9300 og 3 år skadeforsikring. lønner seg virkelig å ring til Dell for å bestille. XPS M1530 (PRODUCT) RED CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800 Display 15.4" UltraSharp Widescreen WSXGA+ (1680x1050) TFT with TrueLife (Wide Viewing Angle) Fingerprint Reader Biometric for XPS M1530 (PRODUCT) RED Money off 1800 incl VAT Crimson Red XPS M1530 (PRODUCT) RED & 2.0mp camera for CCFL Display Resource DVD XPS M1530 - (Diagnostics & Drivers) Documentation Norwegian XPS M1530 Ship Accessories Euro XPS M1530 - Power Cord 3 PIN Memory Dual Channel 4.0GB (2x2048) 667 MHz DDR2 SDRAM Hard Drive 320GB SATA (5400rpm) 8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW AC Adapter 90W - 3 Pin Battery XPS Primary 6-cell 56WHr Li-Ion 1 Not Included Carry Case Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT Dell Travel Remote control Modem Not Included Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module Lenke til kommentar
a7x Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva er nummeret til Dell? Jeg vil snakke med de om noen problemer med pcen.. Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 kan dette hjelpe deg http://support.euro.dell.com/support/topic...=dhs&~tab=2 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hvor lang tid tar det ca fra det står den ble sendt til du får den på døra??? står att min ble sendt på lørdagen, og lurer på om eg får den snart:) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skulle få en telefon på tirsdagen om hvordan det gikk med bestillingen min, og jeg har enda ikke hørt noe. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hvor lang tid tar det ca fra det står den ble sendt til du får den på døra???står att min ble sendt på lørdagen, og lurer på om eg får den snart:) bare de siste 5-6 sidene er dette nevnt flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå