regi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 da må du kjøpe en dualhead box til litt over 1000 tusen kr.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331113eller: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336738 Takk for svar! Vil de to eksterne skjermene fungere som to selvstendige skjermer? dvs kan jeg maksimere bildet på hver enkelt skjerm? eller vil da maksimeringen gå over begge skjermene? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 JA.. alt det andre på komplett splittere og switchere er sånne som enten likt bilde på 2 skjermer eller mulighet for og skifte mellom 2 eller flere skjermer.. Dualheadene gir mulighet for forskjellige bilde på skjermene Lenke til kommentar
regi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg valgte en ny Dell maskin pga den god suporttjenesten de har. Ønsket i dag å nyttiggjøre meg av dette, oppdaget til min overraskelse at den kun er på engelsk. Synes det var litt kjedelig da det ikke er min sterke side. Ble fortalt at dette gjalt alle xps maskinene. På Inspiron får du norsk support. Jeg vurderer derfor å velge en 1525 hvor jeg får dette (jeg er ikke noen spilleentusiast og vil vel egentlig greie meg med denne?). Er det andre som har blitt henvist til engelsk supporttjeneste? Lenke til kommentar
bluecas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg bestilte to stk dell m1530 lørdag 1.mars. Nå, 6 dager senere har jeg fremdeles ikke mottatt noe respons fra dem. Pengene har heller ikke blitt trukket. Er det vanlig at de er SÅ trege? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg bestilte to stk dell m1530 lørdag 1.mars. Nå, 6 dager senere har jeg fremdeles ikke mottatt noe respons fra dem. Pengene har heller ikke blitt trukket. Er det vanlig at de er SÅ trege? det tok også lang tid for meg før bestillingen ble behandlet. er jo stør etterspørsel på dette systemet og det at du bestilte 2 kan være med på å forlenge behandlings tiden... Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg bestilte to stk dell m1530 lørdag 1.mars. Nå, 6 dager senere har jeg fremdeles ikke mottatt noe respons fra dem. Pengene har heller ikke blitt trukket. Er det vanlig at de er SÅ trege? Jeg bestilte m1530 4 mars, fikk status 5 i dag og er allerede på vei!! Bestillingsdato: 03/04/2008 Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 03/18/2008 Faktisk forsendelsesdato: 03/07/2008 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hvor lang tid tar det ca fra fase 5 til du får den på døra? Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 er denne pcen beregnet til gaming eller til bare og sørfe på nette Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3 gig, 8600gt, 2,2 dual core for å surfe på nett? Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 mente ikke direkte sånn men går det an og spille nye spill på høy grafikk Lenke til kommentar
a7x Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har 2.2 GHz, 2 GB minne og seff 256 grafikk, kjører Crysis mellom Low og Medium... Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 det er jo ganske bra da men tror du det holder med 2 ghz skal ha 3 gig ram og en oppløsning på 1440x900 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 det er jo ganske bra da men tror du det holder med 2 ghz skal ha 3 gig ram og en oppløsning på 1440x900 jeg kjører crysis på lov-mid med 2,0 ghz og 2 gb ram.. funker fett.. video ligger på youtube m1530 review part 2 (tror jeg) Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg trenger litt hjelp her folkens, jeg har søkt og søkt, men har ikke kommet til noen løsning. Det jeg har klart og gjøre er skifte passordet på min M1530, og glemt det. Nå har jeg låst meg ute, og har ikke en peil på hvordan jeg skal fikse dette. Noen som har problemer med dette, eller evt en løsning? Jeg trenger skikkelig hjelp med min XPS 1530. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) er ikke passordet fingeren din da?? har ikke no med m1530 og gjøre da om du ikke har brukt fingeren.. da er det ett vista problem og google :vista forgot password kommer det opp mange forslag.. http://www.google.no/search?q=vista+forgot...lient=firefox-a Endret 9. mars 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hvor lang tid tar det ca fra fase 5 til du får den på døra? Ca 5 dager i følge Schenkers nettsider. Min gikk til fase 5 den 7/3 og skal leveres 12/3 Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 er ikke passordet fingeren din da?? har ikke no med m1530 og gjøre da om du ikke har brukt fingeren.. da er det ett vista problem og google :vista forgot password kommer det opp mange forslag.. http://www.google.no/search?q=vista+forgot...lient=firefox-a Jo egentlig, det var det. Men så oppdaterte jeg fingergreia, så jeg hade ikke konfiguert noen fingeravtrykk. Men uansett, jeg fikk løst problemet mitt. Fant passordet alikavell Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 så bra spm: noen som her erfaringer med m1530 + 5.1 høøytalere?? noen påstår at det har mulighet for surround, andre påstår at det bare blir lyd fra 5 vinkler(altså at den sendre lyd til alle 5 men det er ikke surround.) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da har jeg bestilt meg en pc. Base Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T5450 (1,66 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2-buffer) Minne 3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024] Tastatur Norsk innebygd tastatur (QWERTY) Grafikkort NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne Harddisk 160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Operativsystem Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Mus Kensington Ci 25 m optisk mus for bærbar PC Modem Ikke modem Optisk stasjon Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare Trådløs tilkobling Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort - Europa - Core 2 Duo Processors Leveringsdokumenter Norwegian Documentation with European Power Cord - 3 PIN Gedis Bundle-referanse N03X5303 Microsoft-programvare Microsoft® Works 8.5 - norsk Standard Garanti Grunnleggende garanti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) Support Tjenester Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) Sikkerhetsprogramvare Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse - norsk Strømforsyning AC Adapter 90W - 3 Pin Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-modul (opptil 3 Mbps) med Enhanced Data rate - Eur Bestillingsinformasjon Bestilling av Inspiron - Norge Primærbatteri 6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t) Bærevesker Ingen bæreveske Biometric Identification Biometrisk fingeravtrykksleser med SVART preg Systemmedia Ressurs-DVD (feilsøkingsprogrammer og drivere) Fargevalg 2,0 megapikslers kamera og Tuxedo-svart for CCFL-skjerm Accidental Damage Support Intet valgt TV-tunere Dell™ reisefjernkontroll Dells Internett-bestilling Dells Internett-bestilling. LCD 15,4" Widescreen™ WXGA (1280x800) TFT-skjerm (220 nit) med TrueLife™ Totalt: 7 963,75 kr Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hvorfor så dårlig prosessor?? ikke serlig dyrt og oppgradere da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå