Thomas-A Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 kan tenkes at det tar litt tid før LED-skjermen kommer, men venter alikevell. Brent meg på det å kjøpe pc rett før en vesentlig oppdatering og det er noe jeg ikke har lyst til igjen. Da får det ikke hjelpe om det tar en stund over nyttår... Men for all del. Den skjermen som er kommet nå er jo kjempebra, og om man mener at man selv ikke har bruk for LED-skjerm, så ser jeg ikke noe galt i å kjøpe nå. Jeg vet bare hvor surt det er å oppdage at en ny oppdatering er kommet omtrent rett etter at man selv har bestilt/kjøpt... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Selvsagt. Ser problemstillingen.. Men saken er vel det at oppdateringer kommer uansett, fort kommer de også. Hvis du venter til Mars feks med LED, så er det mest sannsynlig bare et par måneder til før det kommer nye skjermkort i de bærbare maskinene. Så da har du noe nytt å vente på Hehe... Jeg orker ikke det, men hvis du ikke har behov for en maskin i Januar, så er det jo ingen vits å kjøpe heller Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Selvsagt. Ser problemstillingen.. Men saken er vel det at oppdateringer kommer uansett, fort kommer de også. Hvis du venter til Mars feks med LED, så er det mest sannsynlig bare et par måneder til før det kommer nye skjermkort i de bærbare maskinene. Så da har du noe nytt å vente på Hehe... Jeg orker ikke det, men hvis du ikke har behov for en maskin i Januar, så er det jo ingen vits å kjøpe heller nei du sier noe der. Men nå har det seg slik at jeg vil ha med LED-skjerm pga bildekalitet og bruken som jeg kommer til å ha. Driver en del med bilderedigering og design i mitt studie så er avhengig av en bra skjerm. Lenke til kommentar
Amazon67 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hvorfor får man ikke den nye skjermen som valg når man velger små og mellomstore bedrifter istenden for privat på dell sin hjemmeside? Ser det er flere forskjeller mellom bedrift og privat. Noen som vet hvorfor? Endret 20. desember 2007 av Amazon67 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvorfor får man ikke den nye skjermen som valg når man velger små og mellomstore bedrifter istenden for privat på dell sin hjemmeside? Ser det er flere forskjeller mellom bedrift og privat. Noen som vet hvorfor? mulig forskjellig bruk? Om du setter i sammen en pc på mellomstore bedrifter så blir den også billigere, noe som kanskje kommer av at det ikke er fult så gode komponenter som under privat. Dette vet jeg ikke, men er noe jeg trur. Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 kan man bytte cpu på dell sine pcer uten å bryte garanti? sweet. trodde laptoper var upgrade-motstandsdyktige. finner forøvrig ingenting som tilsier at M1530 er kommet med bedre skjerm på dell.no Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg vet bare hvor surt det er å oppdage at en ny oppdatering er kommet omtrent rett etter at man selv har bestilt/kjøpt... Hehe sist jeg kjøpte laptop var for litt over to år siden tenker jeg....rett før dual-core kom...takk for den Så var veldig skeptisk og gjorde så mye research som mulig før kjøp denne gangen PS. Noen som vet hva slags nummer GM money bank ringer fra ved 4mnd utsettelses greie? Har drivi og ignorert et 2329xxxx nummer idag som jeg tror er en gjenringende tlf-selger, men ble plutselig usikker Kjedelig om jeg selv utsetter laptopen min! Lenke til kommentar
kesse Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det tror jeg er GE ja, de ringte meg fra et 23nummer for et par uker siden Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Haha håper de prøver igjen..ellers ringer jeg de selv imorra Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Update! GE Money bank avslo de svina uten å ha snakket med meg først :/ Ringte Dell og de reddet orderen min og satte meg opp på forhåndsbetaling istedet så jeg kan betale innen 10 dager...puh...rakk å reddet tilbudet mitt Levering i midten av januar kanskje :/ GOD JUL! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) hallo! Så litt på denne PCen og den var jo ganske interisang Noen som hvet om denne Pcen er grei iforhold til pris? (Hw i spoileren). Det sto inne på dell at det kunne være litt leveringstid på denne modellen, noen som hvet hvor lenge det er snakk om? Base Intel® Core™ 2 Duo T7250-prosessor (2,00 GHz, 800 MHz FSB, 2 MB L2-buffer) Operativsystem Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Minne 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] Grafikkort NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory Harddisk 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Optisk stasjon Fixed 8x DVD+/-RW Slim Slot Load drive, including SW Trådløs tilkobling Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort - Europa Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-modul (opptil 3 Mbps) med Enhanced Data rate - Eur Bestillingsinformasjon Bestilling av Inspiron - Norge Primærbatteri Primary 9-cell Lithium-Ion Battery (85 WHr) LCD 15,4" UltraSharp™ WXGA (1280x800) CCFL-skjerm (220 nit) med TrueLife™ Faen, er det mulig?! glemte å skrive pris Den kom på 9700kr. Sempron Endret 21. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hallo! Så litt på denne PCen og den var jo ganske interisang Noen som hvet om denne Pcen er grei iforhold til pris? (Hw i spoileren). Det sto inne på dell at det kunne være litt leveringstid på denne modellen, noen som hvet hvor lenge det er snakk om? Base Intel® Core™ 2 Duo T7250-prosessor (2,00 GHz, 800 MHz FSB, 2 MB L2-buffer) Operativsystem Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Minne 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] Grafikkort NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory Harddisk 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Optisk stasjon Fixed 8x DVD+/-RW Slim Slot Load drive, including SW Trådløs tilkobling Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort - Europa Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-modul (opptil 3 Mbps) med Enhanced Data rate - Eur Bestillingsinformasjon Bestilling av Inspiron - Norge Primærbatteri Primary 9-cell Lithium-Ion Battery (85 WHr) LCD 15,4" UltraSharp™ WXGA (1280x800) CCFL-skjerm (220 nit) med TrueLife™ Faen, er det mulig?! glemte å skrive pris Den kom på 9700kr. Sempron i forhold til HW: nei egentlig ikke.. du får nok en annen pc med samme specs til mellol 8k-9k.. men uten hdmi, media direct, det kule utseende, finger scan... men prisforskjellen er da ikke såå stor at det gjør noe.. Anbefaling: gå for m1530'en, den er bra til det meste. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det som er ganske viktig for megat den ikke er alt for tung, og 2,6kg er jo egentlig passe Utseende er jo egentlig litt viktig òg siden den skal brukes på skolen, litt kult med en PC som har kult utseende Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det som er ganske viktig for megat den ikke er alt for tung, og 2,6kg er jo egentlig passe Utseende er jo egentlig litt viktig òg siden den skal brukes på skolen, litt kult med en PC som har kult utseende Da bør di virkelig gå for denne... Ser ut som en topp maskin. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Noen som hvet hvor lang leveringstid det er på denne? For de som har den: - Hvordan er bygge kvaliteten på den? Gir den etter på skjermen, slik at enn kan skade den lett? - Går vifta mye med vanli bruk? word,msn,internett OSV... edit: Det er vel ikke exstern CDrom på denne? Slik som det er på noen latitude PCer? Sempron Endret 21. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som hvet hvor lang leveringstid det er på denne? For de som har den: - Hvordan er bygge kvaliteten på den? Gir den etter på skjermen, slik at enn kan skade den lett? - Går vifta mye med vanli bruk? word,msn,internett OSV... edit: Det er vel ikke exstern CDrom på denne? Slik som det er på noen latitude PCer? Sempron det er sånn inebygget cd greie. som på wii. ingen skuff. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Okey! Hadde vært uaktuelt om det var ekstern Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bare lite luring her: Sort eller Rødt?? Hva syntes dere? Jeg syntes den svarte er mest min stil men er litt fristen på den røde også.. Tror ikke jeg kommer til og vente til de oppdaterer med flere farger så dette er mulighetene jeg har.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Har sett rød på noen bilder, og synes det ser kult ut Endret 21. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 så nylig dette: http://www1.euro.dell.com/content/learnmor...all&ref=CFG Hvor det inkluderer to typer sort samt blå som et farge valg inne i dels menyer,(under "finn ut mer" på Skjermlokket) dette var ikke der i går så det er muligens en farge som kommer til og komme nå kort tid etter jul.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå