Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk sms, med tlfnr. og ordrenr., grytidlig idag fra Schenker om at pakken var ankommet og at jeg måtte ringe for å avtale levering. Så jeg ringte og fikk beskjed om at de kunne levere den på tirsdag. :wow: Da spurte jeg såklart om jeg heller kunne hente den selv, og det kunne jeg selvfølgelig gjøre. Viste seg at lageret deres var rett borti hjørnet her på Heimdal (Trondheim) og det tok meg i alt 15 minutter fra dørstokken min til jeg sto på lageret hos Schenker og pirka på Dell-pakken min :woot:

 

Digg bærbar!

Lenke til kommentar

Heisann dere,

Min kom til Alna akkuratt nå, koselig beskjed og få rett etter en sen middag.

Har tenkt lenge på og kjøpe med et ekstra 6 cellers batteri (når jeg skal være ekstra portabel).

 

Prisen er på en stiv tusing, vet dere om 10% eller 15% rabattene funker på dette?

For sent og ringe dell serru' :D

 

Grattis med ny PC Jakja :wee:

 

MVH

Ban-One smileypulldownsunglasses-xENo.gif

Lenke til kommentar
Ok, så de kjører faktsik hjem til deg. Men mitt nye spørsmål blir da - kommer de på kvelden?, jeg jobber til 17.00.

 

Beklager om dette er tatt opp før i tråden, men fant det ikke.

 

Jeg fikk sms om at de kom mellom 17-21 for å levere PC-en til meg og de leverte pakken på døra kl 17.15.

Lenke til kommentar
Ok, så de kjører faktsik hjem til deg. Men mitt nye spørsmål blir da - kommer de på kvelden?, jeg jobber til 17.00.

 

Beklager om dette er tatt opp før i tråden, men fant det ikke.

 

Jeg fikk sms om at de kom mellom 17-21 for å levere PC-en til meg og de leverte pakken på døra kl 17.15.

 

ja de leverer mellom kl 17:00 og 21:00

 

får hente min i morra, veit dere hvor mye den veier, bor like ved alna, har tenkt til å ta meg en joggetur ned dit

Endret av stil
Lenke til kommentar

Etter å ha leita lenge etter ny bærbar falt valget på dell etter å ha lest denne tråden. Ble en m1530 red. Oppgraderte til 4 giga ram og 1440x900 skjerm. Kom på 9400,- etter alle rabattene var trukket fra. Synes ikke det var så gæli. Levering er før eller på 28. mars, men håper de klarer å få den ferdig før det.

 

Virker som folket her er fornøyd med maskinene så langt.

 

/Dag

Lenke til kommentar
Er enig i at knappene over tastaturet er noe knotete.

Har du fjernet plasten som beskytter de tastene? Har lest tidligere i denne tråden at det skal være et tynt plastbelegg over de tastene som er veldig vanskelig å få øye på. Kan være litt knotete å få av også.

 

Fjerner du plasten, så slipper du all knotingen ettersom responsen på knappene blir mye bedre.

 

Hehe ... har du sett. Det ble faktisk bedre når jeg tok av plasten. Takk for tipset :thumbup:

 

Jeg får ikke tak i noe plast og mine er så som så på responsen. Dekker plasten alt det sorte, eller bare mellom på/av-knappen og "Lyd-opp" knappen?

 

Da var min i hus! Flott maskin og jeg fikk den gode LG-skjermen... Det eneste jeg har å utsette frem til skrivende stund er litt mye viftestøy...

 

 

 

Morn du! står det no sted att det er LG skjerm eller ser du det pga pixler å slik?

 

Eller var det Dell som sa d? :)

 

Du kan sjekke det under enhetsbehandling - skjerm - klikk på egenskaper for skjerm og velg maskinvare ID. Hvis den begynner på LPL er det LG.

 

 

 

Jepp, da er den grei! Takk for svaret... sjekke dette så fort jeg får den, slik at jeg er sikker på att jeg blir fornøyd. :)

Lenke til kommentar
får hente min i morra, veit dere hvor mye den veier, bor like ved alna, har tenkt til å ta meg en joggetur ned dit

 

Man får da ikke hentet pakker på omlastningsterminalen?, Min pakke kom til Alnabru i dag - kjører de da ut samme dag?(pakker ligger vanligvis 1 virkedag på terminalen) er det evnt mulig å få hentet pakken i morgen?. Gleder meg så det blir litt mas )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
får hente min i morra, veit dere hvor mye den veier, bor like ved alna, har tenkt til å ta meg en joggetur ned dit

 

Man får da ikke hentet pakker på omlastningsterminalen?, Min pakke kom til Alnabru i dag - kjører de da ut samme dag?(pakker ligger vanligvis 1 virkedag på terminalen) er det evnt mulig å få hentet pakken i morgen?. Gleder meg så det blir litt mas )

 

Vet ikke hva slags terminal Alnabru er, men i Kr.Sand var det bare å møte opp og si navnet så hadde jeg pakken i hende på 3 minutter.

 

Ring schenker på 07500 og spør ;)

Lenke til kommentar
får hente min i morra, veit dere hvor mye den veier, bor like ved alna, har tenkt til å ta meg en joggetur ned dit

 

Man får da ikke hentet pakker på omlastningsterminalen?, Min pakke kom til Alnabru i dag - kjører de da ut samme dag?(pakker ligger vanligvis 1 virkedag på terminalen) er det evnt mulig å få hentet pakken i morgen?. Gleder meg så det blir litt mas )

 

de kjører ikke ut samme dag, vil jeg tro, siden de må gjøre pakken klar. Hva det innebærer veit jeg ikke, men ring og spør om den er klar, så kan du bare ehnte den. jeg for min del, orket ikke å hente den, og får den kl 17:00

Lenke til kommentar

yess nå er pcen i huset, og jeg er kjempe fornøyd. lurer da på en ting med betaling, noen her har nevt at betalingne går med engang man bestiller. jeg har betalt med bankkort men jeg kan ikke se på historikken at pengene har blitt betalt, synes jeg har samme sum som jeg hadde før jeg betalte. men for de som lurer på om man må betale når de leverer pakken så er svaret nei. hvis pengen ikke har blitt tatt fra kontoen ennå og dere har betalt med bankkort, tror jeg det kommer en faktura hjem.

Endret av stil
Lenke til kommentar
yess nå er pcen i huset, og jeg er kjempe fornøyd. lurer da på en ting med betaling, noen her har nevt at betalingne går med engang man bestiller. jeg har betalt med bankkort men jeg kan ikke se på historikken at pengene har blitt betalt, synes jeg har samme sum som jeg hadde før jeg betalte. men for de som lurer på om man må betale når de leverer pakken så er svaret nei. hvis pengen ikke har blitt tatt fra kontoen ennå og dere har betalt med bankkort, tror jeg det kommer en faktura hjem.

 

Di blir nok trekt skal du se. hadde samme skal vi si "problemet":p Gikk et par dager og vips så var de borte.

Endret av foxtrott
Lenke til kommentar
yess nå er pcen i huset, og jeg er kjempe fornøyd. lurer da på en ting med betaling, noen her har nevt at betalingne går med engang man bestiller. jeg har betalt med bankkort men jeg kan ikke se på historikken at pengene har blitt betalt, synes jeg har samme sum som jeg hadde før jeg betalte. men for de som lurer på om man må betale når de leverer pakken så er svaret nei. hvis pengen ikke har blitt tatt fra kontoen ennå og dere har betalt med bankkort, tror jeg det kommer en faktura hjem.

 

Di blir nok trekt skal du se. hadde samme skal vi si "problemet":p Gikk et par dager og vips så var de borte.

 

ja men da er det greit, trodde først de hadde glemt å ta pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...