Migis Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 1000 tak! Den virker, men går ud i morgen.. Ser om jeg ikke kan finde ud af det ellers sender jeg dig en PM.. OK. Jeg kan hjelpe deg med språket, men aner ikke hvordan man bruker en rabattkupong. Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 De er ikke no forskjell på Webcameraene... Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg fikk pengene tilbake på konto nå. er det et bra tegn? pcen er jo sendt! Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke kontakt dem før de konakter deg Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 *gledermeg**gledermeg**gledermeg**gledermeg**gledermeg**gledermeg**gledermeg* PC-en er snaaaart ferdig Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg fikk pengene tilbake på konto nå. er det et bra tegn? pcen er jo sendt! Ikke kontakt dem før de konakter deg For all del, ikke kjøp øl for de pengene heller (hvis ikke det er det du vil da). De har nok bare reservert beløpet, og trekker det senere. har hørt om folk som har opplevd det samme.. Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det var ironi Mr.HulkHaugen.... Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan virker det egentlig med "downgrading" til XP? Ser at der følger Vista Premium og er det ikke sådan at Microsoft tillader gratis overgang til XP pro fra Premium og Ultimate? Har ikke den store lyst til at kaste penge efter noget jeg kan få gratis.. -Og hvor får jeg fat i XP drivers? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan virker det egentlig med "downgrading" til XP? Ser at der følger Vista Premium og er det ikke sådan at Microsoft tillader gratis overgang til XP pro fra Premium og Ultimate? Har ikke den store lyst til at kaste penge efter noget jeg kan få gratis..-Og hvor får jeg fat i XP drivers? Lurer på det samme, hvordan få xp drivere til PC-en fra dell. Sjekka på download siden til dell og man kan bare velge vista som os på den PC-en. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan er Dell Wireless 5520 med innebygd 3G/HSDPA-minikort for Netcom-service som man kan få innebygget?? Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvis noen vet dette er det meg Hvis du bestiller dette mobilabonnemanget fra netcom kan du bruke simkortet du mottar i PC-en, istedenfor å kjøpe usb mottakeren fra Netcom som koster 999,- tror jeg. Kort sagt, med denne tjenesten kan du få mobilt bredbånd fra Netcom på PC-en uten mottakeren man ellers kjøper. Har mobilt bredbånd selv og det er ofte brukt i bilen, på hytta, på toget og ellers på reiser. Håper dette hjalp Endret 29. januar 2008 av Jakkemannen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis noen vet dette er det meg Hvis du bestiller dette mobilabonnemanget fra netcom kan du bruke simkortet du mottar i PC-en, istedenfor å kjøpe usb mottakeren fra Netcom som koster 999,- tror jeg. Kort sagt, med denne tjenesten kan du få mobilt bredbånd fra Netcom på PC-en uten mottakeren man ellers kjøper. Har mobilt bredbånd selv og det er ofte brukt i bilen, på hytta, på toget og ellers på reiser. Håper dette hjalp Men hvor dyrt er det å bruke?? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 hæ? det er ddr3 da.. hva faen, snakke med de selv og da var det ddr3 sa de. hadde til og med en lang samtale om hvorfor dette var bedre enn ddr2 og stuff.. sprøtt Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sjekk siden selv, der finner du priser osv... Det er ganske kjekt Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vurderer denne pc-en sterkt, men er usikker på Blu-ray spillern, er den verdt 2900kr eller ikke? Er det noen som har erfaringer med denne? Lurer også på hvilken skjerm jeg skal kjøpe? Takker for svar Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk nettopp denne skjønnheten i dag, og har tenkt til å oppgradere minnet til den. Da lurer jeg på følgende: Passer disse brikkene: CRUCIAL DDR2 SO-DIMM 2048MB? Vet at det er et par Corsair som er nevnt flere ganger tidligere i tråden, men jeg skal ha et par andre ting også som amentio har en god del billigere enn komplett, så da vil jeg gjerne bestille derfra... Ut ifra hva jeg kan se så har brikkene samme spesifikasjoner som de som er nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blu-ray er ikke værdt prisen mener jeg - vent heller til det kommer noe eksternt til onder 999,- Men det er ditt valg.... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk nettopp denne skjønnheten i dag, og har tenkt til å oppgradere minnet til den. Da lurer jeg på følgende: Passer disse brikkene: CRUCIAL DDR2 SO-DIMM 2048MB? Vet at det er et par Corsair som er nevnt flere ganger tidligere i tråden, men jeg skal ha et par andre ting også som amentio har en god del billigere enn komplett, så da vil jeg gjerne bestille derfra... Ut ifra hva jeg kan se så har brikkene samme spesifikasjoner som de som er nevnt tidligere. de passer fint Lenke til kommentar
mgel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blu-ray er ikke værdt prisen mener jeg - vent heller til det kommer noe eksternt til onder 999,- Men det er ditt valg.... Da er du kanskje ikke klar over hva en Bluerayspiller koster i dag? Veldig kjekt å ha den innebygget da. Supert for meg som har hjemmekino. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blu-ray er ikke værdt prisen mener jeg - vent heller til det kommer noe eksternt til onder 999,- Men det er ditt valg.... helt enig.. kjøper ikke Blu-ray filmer heller.. de lastes ned så det er unødvendig og kjøpe driven. ser de på PC-en men topp kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå