Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart du fikk tidligere leveringsdato enn meg selvom du bestilte senere (er sikkert fordi de kanskej regna med mer "pågang" de neste dagene en hva de faktsik fikk)

 

Jeg sjekka ordrestatusen min i dag og da stod det at den var i fase 5.ekspedert er dette et godt tegn? Trykker på fase 5 linken og får opp Sendt og bidle av et fly og teksten

 

"Din bestilling er blitt sendt per den faktiske 'Forsendelsesdatoen' som er angitt."

 

Er dette et godt tegn på at jeg vil få pcen før 21 feb? :p

 

Gratulerer med ditt nye kjop og takk for at du valgte Dell.

Lenke til kommentar

Jeg la først merke til nå at 1440 x 900 skjermen er den eneste som ikke er UltraSharp, noe de to andre alternativene er :(

 

Er det stor forskjell mellom en UltraSharp skjerm, og en som ikke er det?

 

Edit:

 

Er en UltraSharp skjerm en blank skjerm, og en som ikke er det en matt skjerm? Eller er det en WXGA som er en blank, og WSXGA som er matt?

Endret av Snekkeren
Lenke til kommentar

PixlFace;

Gir litt feil inntrykk å teste med slike tweaks :)

Kjør testen rett fra windows med de programmene som pleier å ligge i bakgrunnen så jeg har noe å sammenligne med mot en XP kjøring :)

Har 171.xx driveren selv...lure på om jeg skal prøve med den forrige se om det går noe bedre.

Vil over 4000 før jeg blir fornøyd.

Lenke til kommentar

så det du sier er at du vil jeg skal reinstalere all dritten som er fjernet, gjøre PC-en tregere for og se hva jeg får i 3dmark?

lol, nei det gidder jeg ikke ass. prøv heller og slette dritten som ligger på din nå..

 

PS:

Har nå nylig instalert vista i en virtuell maskin. startet oppgavebehandling og blesjokkert!! det var bare 43 prosesser kjørende der, da jeg fikk min pc var det 92!! dell må ha fyllt de opp med ufattelig masse dritt, vurderer og reinstalere vista evt XP om jeg får tak i det i vinterferien eller før.GALSKAP

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hva UltraSharp™ er...

Dere med disse sjermene som Snekkeren snakket om, kan dere si hva dere mener om kvaliteten...?

 

BTW:

Alle kupongene og rabattene går ut den 30. Januar?

LED sjermene sies å komme runt månedskifte?

Tror dell prøver å selge flest "eldre" sjermer før de nye kommer jeg...

Men der var bare en tanke... :dontgetit:

Endret av Jakkemannen
Lenke til kommentar
Hvordan er disse til og game på? drar dem nye spill som Call of duty 4? eneste jeg lurer på..

 

Hvordan er det å spille på en så liten skjerm? for dem som bruker det som gaming pc..

 

 

Kan bekrefte at XPS m1530 drar Call of Duty 4 glatt som bare det , har gjennomført spillet på den samt spilt Multiplayer , aldri hatt noe lagg eller haksing.

 

Oblivion har jeg også testet med veldig gode resultater , Crysis greier den også og driver greit , men alt på medium og en 1024x768

Lenke til kommentar
så det du sier er at du vil jeg skal reinstalere all dritten som er fjernet, gjøre PC-en tregere for og se hva jeg får i 3dmark?

lol, nei det gidder jeg ikke ass. prøv heller og slette dritten som ligger på din nå..

 

PS:

Har nå nylig instalert vista i en virtuell maskin. startet oppgavebehandling og blesjokkert!! det var bare 43 prosesser kjørende der, da jeg fikk min pc var det 92!! dell må ha fyllt de opp med ufattelig masse dritt, vurderer og reinstalere vista evt XP om jeg får tak i det i vinterferien eller før.GALSKAP

 

Sry, trudde du bare hadde slått av masse før du kjørte testen :p

Ja skal ta en skikkelig rens her og, men kjørte nå istad og fikk 3942 igjen...kommer ikke over 4k.... hmmm syntes dette er rart at fjerning av noen prosesser skal øke poengene med 3-400 poeng ??

Lenke til kommentar

Main Test Results

3DMark Score 3944 3DMarks

SM 2.0 Score 1583 Marks

SM 3.0 Score 1471 Marks

CPU Score 1938 Marks

-----------------------------------------

Components Your System

Processor Intel Core 2 2195 MHz

Physical / Logical CPUs 1 / 2

MultiCore 2 Processor Cores

HyperThreading N/A

Graphics Card NVIDIA GeForce 8600M GT

Graphics Driver NVIDIA GeForce 8600M GT

Linked display adapters No

DirectX Version 10.0

System Memory 2048 MB

Disk Space 238.48 GB

Motherboard Manufacturer Dell Inc.

Motherboard Model 0XR148

Operating System Microsoft Windows Vista

----------------------------------------------------------

 

Gidder noen andre poste deres tilsvarende? Har fjernet endel prosesser og oppdatert skjermkortdriveren til 169.xx versjonen. Skjønner ikke hva annet jeg kan gjøre for å nå opp?

 

-JB

Lenke til kommentar
Jeg lurer også på hva UltraSharp™ er...

Dere med disse sjermene som Snekkeren snakket om, kan dere si hva dere mener om kvaliteten...?

 

BTW:

Alle kupongene og rabattene går ut den 30. Januar?

LED sjermene sies å komme runt månedskifte?

Tror dell prøver å selge flest "eldre" sjermer før de nye kommer jeg...

Men der var bare en tanke... :dontgetit:

 

Det vil alltid være kuponger, antageligvis med flere % etter at tilbudet går ut. det vil nok også være tilbud etter 30. Januar, men sikkert ikke mere enn 500-1000 kr + 15% eller noe sånt. Når jeg kikket gjennom tråden i går, fant jeg en side som ser ut til å være oppdatert på siste rabattkode kontinuerlig. Dessuten skal de visst være ganske greie å prute med over telefonen.

 

Men jeg lurer selv på om jeg driter på draget hvis jeg kjøper disse ram-brikkene; Corsair Value Select DDR2-667 SO-DIMM 2GB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...