Coaxmetal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også testet hdmi kontakten mot en plasmaskjerm (panasonic pv70) og det funket som fjell, satte native på skjermen opp som oppløsning automatisk og det ble sylskarpt bilde. Men får ikke lyd gjennom der, og da blir jo hdmi relativt poengløst.. hvorfor ikke bare ha en dvi isåfall liksom.. Lenke til kommentar
yeahrik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tenkte å bytte ram på min xps m1530, fra 2GB til 3GB.. Så jeg lurer på om denne passer? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331437 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ja, den passr men jeg vil anbefale deg og kjøpe 2 slike for og få nytten av dual channel.. dette mister du når du har 1x2gb brikke og 1x1gb brikke... Lenke til kommentar
yeahrik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Men er det noe stor forskjell på ytelse på de forskjellige 2GB brikkene du får kjøpt til bærbar pc på komplett? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ikke sikker, men ta corsair du.. disse vet jeg passer og funker meget bra igjenom en venn Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bestilte denne PCn på Fredag ( 18/1/2008 ) Er det da normalt at det vil ta ca 3 uker før jeg får PCn? Fordi antatt tid (fra dell) var 12/2 .. Noe jeg syntest var lenge. Hva syntest dere? Bestilte PCn mellom jobben ( Små / Mellomstore bedrifter ) Skal bruke den til gaming, Vil jeg kunne dra CoD4 / Crysis (laggfritt med low/medium ) ? Dette er speccet mitt! ; Intel® Core™ 2 Duo T7700-prosessor (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer) Ekte Windows Vista™ Home Premium 15,4" UltraSharp™ WXGA (1280x800) CCFL-skjerm (220 nit) med TrueLife™ 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne 9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t) Vil dette gå bra? -Crayzi Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) lol.. min med 2,0 ghz prosessor kjører cod 4 på max og crysis på low/mid.. se video på : www.youtube.com/pixlface det kommer ikke til og være det spor av lagg min venn Endret 20. januar 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så det vil si at det er nok med 2GB ram og 8600M GT kortet? Eller vil jeg trenge og oppgradere rammen senere? Hva med starten (loadinga ) til spillene? Tar dette lang tid? En venn av meg må vente ca 2min før han kommer inn på Crysis, noe jeg syntes stinker. Han har også 15sec freeze på en måte, før og etter han går inn på f.eks den laser sikte optionen eller hva det nå er Hva med sendings tiden fra Dell? Tror du det faktisk tar 3 uker? Eller får jeg den før? ^^ -Crayzi Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ja, 2 gb ram og 8600m GT 256mb. hmm.. crisis tar ca ett min max fra jeg trykker på iconet til jeg kan starte og skyte. tror ikke det kommer til og ta helt 3 uker nei, 2, kanskjer litt over om du er uheldig. Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Herlig, kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ogja, En ting til! Må jeg installere Drivere, andre ting før jeg kan begynne og geeke? ^^,! Er det lurt og bare la 3-7 Start Prosseser/Permamente Prosseser være igjen? Eller kan dette ødelegge? Lest om hvordan man gjør det, så tror jeg skal fjerne mange av dem. Hvis man gjør det likt som på Aceren. : Link til forumet der jeg leste det, er den lange posten av Daehli (NR 3-5, husker ikke helt jeg ) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8507&st=160 Er dette trygt? OG vil jeg trenge nye drivere når jeg får den i hus? Lenke til kommentar
Tømrer`n Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvilket skjermoppløsning egner seg best til spill av de tre man kan velge mellom med tanke på ytelsen til skjermkortet? 1280x800, eller 1440x900, eller 1680x1050, eller har ikke dette noe betydning ? Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis du skal ha M1530`n og har nok penger osv, ville jeg valgt 1440 x 900.. Dette valget passer best til denne PC`n Og , det har noe og si på hvilket oppløsning du kan velge mens du spiller! Lenke til kommentar
tomto Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vil det være nødvendig / fordelaktig å oppdatere drivere til denne allerede? Leste litt om det, men er litt usikker - noen som har noen tips/retningslinjer til hvilken driver og hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vil det være nødvendig / fordelaktig å oppdatere drivere til denne allerede? Leste litt om det, men er litt usikker - noen som har noen tips/retningslinjer til hvilken driver og hvordan man gjør dette? Lurer på det samme Får den innen 2-3 Uker!! =D Lenke til kommentar
Tømrer`n Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis du skal ha M1530`n og har nok penger osv, ville jeg valgt 1440 x 900.. Dette valget passer best til denne PC`n Og , det har noe og si på hvilket oppløsning du kan velge mens du spiller! Takk for svar:) Lenke til kommentar
zda Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Pixelface: Hvordan har du greid å få andelen av minne i bruk så langt ned? Et spesielt program, eller en samling av programmer du har sletta, kanskje? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 har sett ned vista til ett XP nivå. + at jeg brker CCleaner som er et meget enkelt prog for og fjerne alt mulig dritt som sinker maskinen. Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 har sett ned vista til ett XP nivå. + at jeg brker CCleaner som er et meget enkelt prog for og fjerne alt mulig dritt som sinker maskinen. Kan du "Lære" meg hvordan du gjør dette? Får XPS`n snart. Vil ha den rask rellativt fort! =) Hvordan kan du sette minne bruket ned til XP nivået? TEACH ME BIT BY BIT DARLIN! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 sende akkurat en mld hvor jeg skrev dette: den største endringen er og skru av alle visuelle effecter.. detet får en av prosessene til og gå ned fra ca 40mb til mellom 0,5 mb og 1 mb. gjøres i i "juster visuelle effecter" under ytelse ett sted på knotrollpanalet. dt andre jeg gjorde var og fjerne alle unødvendige startUp programmer og prosesser som tar mye av ytelsen din. vansklig og si hvilke du skal fjerne her pga det kommer ann på hvilke programmer du kommer til og bruke og ikke, jeg for min del har fjernet alt av "Roxy" programmer som ligger på dataen når den annkommer, andre folk elsker disse men jeg har mine egne favoritter. for og fjerne unødvendige programmer last ned CCleaner, run det, gå til verktøy hvor du vil da ha programmer og oppstart. PS.VIKTIG!! ikke fjern noe du ikke vet hva er, da risikerer du og ødelegge noe i ssteme som kan føre til krasj o.l. når du får PC-en og om du føler du trenger mer hjelp add [email protected] har også VT om du har en server,(lettere enn og skrive) -PixlFace Gidder ikke redigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå