Pixl. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 den funker overaskende bra må jeg si.. er stenkt nr den skal være det og motsatt... Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) off... lei av å vente på led-skjerm nå. Ser at mange andre kjøper seg dette vidunderet og jeg vil så fort som mulig gjøre det samme, men jeg vil ha ledskjermen da denne har en rekke fordeler. Noen som vet noe mer ang når denne oppdateringen kommer.? Ser at dell har lansert 2 nye skjermer til M1530 på kort tid, så det burde jo ikke være så lenge til.. markedssjefen i dell sa vel at det skulle komme flere skjermer "after the holidays", og det er jo nå. det er også mye rykter her og har visst stått på dellforumet at i månedsskiftet skal den komme. får virkelig håpe den kommer før den tid, for nå har jeg utsatt å bestille i noen uker, er veldig klar for ny pc nå. spm: blir 1680x1050 bittesmått? er vant med 1400x1050 på en god gammel 14,4", blir det no lignende på en 15,4ws? Endret 11. januar 2008 av mikehunt Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 man kan stille opp str på de fleste ting så det er nok ikke noe stort problem nei.. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 off... lei av å vente på led-skjerm nå. Ser at mange andre kjøper seg dette vidunderet og jeg vil så fort som mulig gjøre det samme, men jeg vil ha ledskjermen da denne har en rekke fordeler. Noen som vet noe mer ang når denne oppdateringen kommer.? Ser at dell har lansert 2 nye skjermer til M1530 på kort tid, så det burde jo ikke være så lenge til.. markedssjefen i dell sa vel at det skulle komme flere skjermer "after the holidays", og det er jo nå. det er også mye rykter her og har visst stått på dellforumet at i månedsskiftet skal den komme. får virkelig håpe den kommer før den tid, for nå har jeg utsatt å bestille i noen uker, er veldig klar for ny pc nå. spm: blir 1680x1050 bittesmått? er vant med 1400x1050 på en god gammel 14,4", blir det no lignende på en 15,4ws? det høres jo lovendes ut da. Har selv lest på dellforumet at det ryktes om at led-skjermen skal komme i mndskiftet januar/februar. Dette er da i usa vel og merke, så den kommer nok kanskje litt senere til norge? Får bare håpe at den kommer ganske fort i løpet av februar. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 spm: blir 1680x1050 bittesmått? er vant med 1400x1050 på en god gammel 14,4", blir det no lignende på en 15,4ws? 1680x1050 er perfekt (og faktisk litt større enn 1400x1050 på en 14") Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ser for meg led kommer med dårlig oppløsning. surt at den 15% rabattkoden ikke lenger fungerer! Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ser for meg led kommer med dårlig oppløsning. surt at den 15% rabattkoden ikke lenger fungerer! hvorfor skulle den komme med mindre oppløsning? Måtte i tilfelle vært for å holde prisen nede.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvordan er det med klokke psosessorene som sitter i denne PC-en? i mitte tilfelle T7250 2,0 ghz versionen. noen som har prvd dette eller vet noe om det? evt programmer og resultater.. på forhånd takk. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvordan er det med klokke psosessorene som sitter i denne PC-en?i mitte tilfelle T7250 2,0 ghz versionen. noen som har prvd dette eller vet noe om det? Bærbare PC-er har låst FSB og prosessorene kan derfor ikke klokkes. Skjermkortet kan klokkes til en viss grad vha. program som Rivatuner. Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Her kommer enda en lykkelig 1530 historie Hehe jeg var en av de som fikk slått til på tilbudet om 1440 oppløsningen rett før jul. Fikk ikke satt igang noe før etter jul siden Malin (ofc svenske) hos Dell glemte å sende meg betalingsinformasjonen i tide. Så ble noen telefoner inn dit Så like etter dette var i orden og den lå i pre-produksjon kom 1530'en ut med et bedre tilbud som gjorde at selv ved å legge til 9cells batteri ville jeg spare 1300kr. Jeg ringte inn til den tålmodige Malin og fikk gjort om ordren min og de skulle sende tilbake pengene straks. Dette var null problem og trengte ikke vente på at pengene skulle komme tilbake på konto før jeg fikk bestillt igjen (thank god!). MEN! ikke lenge etter på (senere den uka) ser jeg selvfølgelig at 1680 oppløsningen er kommetopp som valg! DOH! tenker jeg, men velger å teste svenskens tålmodighet ved å ringe inn en gang til Hun skjønner hvem jeg er med en gang jeg ringer inn og høres litt lei ut når jeg forteller hva det gjelder Dette er selvfølgelig etter at de har begynt prossessen med å betale meg tilbake tidligere nevt sum. Men glimrende service som hun yter så har jeg nå fått ordnet meg en glimrende laptop med 1680 oppløsning og 9 cells batteri og fortsatt spart en 700 kr iforhånd til min første bestilling estimert lev.dato er nå 31/01, men dette kan jeg leve med etter alt bryet jeg har forårsaket stakkars jenta Hun ba meg pent om å slutte å sjekke dell sidene dem til jeg hadde fått laptopen JB Lenke til kommentar
yeahrik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hva er det som holder skjermen nede når den er nede... Klarer ikke se noen hengsler som holder skjermen nede... Er det jeg som ser dårlig, eller har den ikke noe lås? Endret 13. januar 2008 av yeahrik Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 den har nok ikke lås, nei, ikke noe spessielt som holder skjermen lukket: ) Lenke til kommentar
tomto Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 tror det er magneter om jeg husker riktig? Tror de sa det på en youtubevideo lagt ut av Dell, men ikke 100% sikker Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 skjermen holdea bare nede av "tyngden" i hengslene i skjermen om du sjønner... ligger i notebookreview videown på youtube. "its only held by the resistanse from the henges(?skrivefeil?)" ikke sikker og gidder ikke sjekke Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hun ba meg pent om å slutte å sjekke dell sidene dem til jeg hadde fått laptopen det lukter hint hint om at led er på vei! Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er bedriftskunde, og på nett finnes ikke bedre skjermer enn 1280*800 for bedrifter. Jeg vil også ha Windows XP. Har noen fått "spesialbestillinger" gjennom til bedrifter? Og det er nå 1000,- i rabatt frem til onsdag på m1530. Vil jeg få denne på telefon? Erfaringer? Er det forskjell fra selger til selger? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et annet spørsmål jeg har: Er den avhengig av custom dell drivere eller fungerer det med drivere fra f.eks. Nvidia og intel? Min tidligere erfaring er at Dell er litt treg på å gi ut bedre drivere og at disse driverne ofte installerer bakgrunnsprosesser og ikoner i system-tray. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Meiner du drivere til skjermkortet? Tror det blir ett fett om du bruker fra nvidia.com eller fra dell. Anbefaler drivere fra laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Meiner du drivere til skjermkortet? Tror det blir ett fett om du bruker fra nvidia.com eller fra dell. Anbefaler drivere fra laptopvideo2go.com Er du sikker på det? min bror har en dyrere inspiron laptop med x300 og han kan ikke bruke ATI drivere, men MÅ bruke dell sine egne drivere Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har da brukt det på fler PCer med Nvidia skjermkort jeg da men. Er jo ikke verre enn å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå