tomto Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hakke tid til å sjekke nå, men hvis du går på "bærbare" og X>PS og rett i tilbud finner du vel noe annet? Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk min XPS kl 19.00 i dag. Sitter og tukler litt med den nå , men vil dele opp harddisken litt , Men partion Magic 8 versionen min er ikke kompatibel med Vista. Noen andre programmer som fungerer ? eller har Vista noe innebygd oppdelings program ? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk min XPS kl 19.00 i dag. Sitter og tukler litt med den nå , men vil dele opp harddisken litt , Men partion Magic 8 versionen min er ikke kompatibel med Vista. Noen andre programmer som fungerer ? eller har Vista noe innebygd oppdelings program ? mener du inn i partisjoner? da har vista det innebygget: gå til utforsker eller kontrolpanel - Admin verktøy - velg datamaskinbehandling - lagringspass - diksbehandling lokal -.. her har du c disken din i 3 eller 4 partisjoner. høre klikk på OS (C:) - reduser - hor mye du vil redusere med - vent....... etter dette er ferdig hat du en partisjon som ligger "utildelt" høyreklikk nytt volum og velg de instillingene du ønsker. vent litt og det er gjort håper dette hjalp og at det var dette du var ute etter. -PixlFace Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lagde ett par videoer om denne PC-en.. Samenligning av denne og pappa's siemens pc: http://youtube.com/watch?v=1ZMKlXPuTNo halveis liten defect del oppe ved webcammet: http://youtube.com/watch?v=5f3sJDjLmzA bilde av min 22" her og<3 Fucka hendels når man kombinerer musikk med cd/dvd eject: http://youtube.com/watch?v=CZ4bYynnqq8 commen og rate 5 stjerner.. ellers!! !! -PixlFace Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg prøver og dele disken , når jeg har fått delt den og skal legge partisjon på den. Så står det at det ikker er nok plass til og utføre denne operasjonen , noe anning hva som kan være galt ? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg prøver og dele disken , når jeg har fått delt den og skal legge partisjon på den. Så står det at det ikker er nok plass til og utføre denne operasjonen , noe anning hva som kan være galt ? ja, det gjorde det på meg også. husjer ikke hva problemet var. prøvd og boote etter du delte C i to eller fler? om ikke prøv det.. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp rebootet etter det , forså prøvde og lage den upartisjonerte harddisken partisjonert. men får opp samme beskjed. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp rebootet etter det , forså prøvde og lage den upartisjonerte harddisken partisjonert. men får opp samme beskjed. når får du feilmeldingen? i det du starter og skal lage partisjon av den, i menyen(hvor?), eller under partisjoneringen.? add på msn så slipper vi og bruke plassen her om du ikke får det til da: [email protected] (alle kan adde om de vil ) Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har 1530en G-DDR3 minne? husker ikke om jeg har lest det i tråden så bare forsikrer at den har det før jeg bestiller! Takker! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har 1530en G-DDR3 minne? husker ikke om jeg har lest det i tråden så bare forsikrer at den har det før jeg bestiller! Takker! var det ikke grafikkorttet do hadde det da?? ikke helt sikker Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 XPS m1530 er utstyrt med ett Geforce 8600M GT med GDDR3-minne. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvor lang batt tid får dere med 9-cells batt? Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I natt ble ordrestatusen på min XPS 1530 endelig oppdatert fra "Ikke i produksjon" til "Produksjon. Når jeg sjekket igjen i dag tidelig var statusen "Ekspedert". "Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste" Vil tro dette betyr at maskinen min endelig er ferdig produsert og klar til å sendes right? Bør jeg ikke nå kunne forvente å ha maskinen i hus i løpet av neste uke? Litt i tvil bare i og med at jeg fikk estimert leveringsdato fra 17.Januar til 1.Februar for noen dager siden... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 om du er heldig i slutteen av neste uke, JA. eller begynnelsen av neste etter der igjen. Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Min også skiftet til produksjon idag. Jo hoo 1440x900 skjerm og greier Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 off... lei av å vente på led-skjerm nå. Ser at mange andre kjøper seg dette vidunderet og jeg vil så fort som mulig gjøre det samme, men jeg vil ha ledskjermen da denne har en rekke fordeler. Noen som vet noe mer ang når denne oppdateringen kommer.? Ser at dell har lansert 2 nye skjermer til M1530 på kort tid, så det burde jo ikke være så lenge til.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vurderer å kjøpe meg denne maskinen men har et spørsmål. Er byggekvaliteten såpass at maskinen tåler litt før skjermen blir presset ned i tastaturet (ved lukket tilstand) ? Gir tastaturet avtrykk i skjermen? Hvordan er egentlig kvaliteten på skjermen i utgangspunktet (har en eldre billig-dell hvor skjermen er stygg som juling langs kanten). Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes skjermen er veldig godt , samt nei den blir ikke trykt ned slik at det blir merker på den via tastaturet Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes skjermen er veldig godt , samt nei den blir ikke trykt ned slik at det blir merker på den via tastaturet Hva med mekanismen som fester skjermen til resten av maskina? Blir den fort slitt og slapp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå