Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Var på Elkjøp nå å så på forskjellige skjermstørrelser, og 15`` blir for stort om jeg skal ha den med på skolen hver dag.

 

Da blir det 1330 enda den har et dårligere skjemkort :)

For stort ? Med tanke på at du skal ha den i en sekk, og i sekken skal det også være bøker som er ca like stor som en 15" så du taper jo ikke noe plass med tanke på at du må ha bøker også da..menmen, ditt valg : )

 

Vis jeg skal ha 2skole bøker på pulten, så blir 15`` for stort. Fler i klassa som har 15``, og jeg synes at det blir for trangt.

 

Dette er mine synspunker, noen har andre og da skal de få ha de :)

 

 

Sempron.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på Elkjøp nå å så på forskjellige skjermstørrelser, og 15`` blir for stort om jeg skal ha den med på skolen hver dag.

 

Da blir det 1330 enda den har et dårligere skjemkort :)

For stort ? Med tanke på at du skal ha den i en sekk, og i sekken skal det også være bøker som er ca like stor som en 15" så du taper jo ikke noe plass med tanke på at du må ha bøker også da..menmen, ditt valg : )

 

Vis jeg skal ha 2skole bøker på pulten, så blir 15`` for stort. Fler i klassa som har 15``, og jeg synes at det blir for trangt.

 

Dette er mine synspunker, noen har andre og da skal de få ha de :)

 

 

Sempron.

jaja, om det er ditt syn på det syntes jeg du skal kjppe deg og bestille denne ellers får du den ikke før meget langt ute i skole året..

Lenke til kommentar
Jeg har en veske, men ikke med innlegg til bærbar. Dette skinnet virker minst like godt som rommet i en veske til bærbare, eller tar jeg feil?

det kan variere fra veske til veske..

noen "vesker/sekker" er bare vanlige sekker med ett ekstra rom hvor PC-en kan ligge..

andre har dette rommet "pakket inn" med ett tykkere stoff for minimale slagskader.

mens adre igjen(for de ekstreme) har ett eget metall rom i sekken/vesken for null skade ved fall o.l. disse er meget dyre og meget tunge...

 

-PixlFace

Lenke til kommentar
Jeg har en veske, men ikke med innlegg til bærbar. Dette skinnet virker minst like godt som rommet i en veske til bærbare, eller tar jeg feil?

 

Vesker som er laget for bærbare maskiner har polstring i bunnen og i siden.

Dersom din veske ikke har dette vil den være utsatt for støt og slag som kan skade både ut og innvendig, hvis du er uheldig.

Lenke til kommentar

Jeg og brodern har begge bestilt en slik xps m1530. Han bestilte stock (det 2000 tilbudet), jeg bestilte stock + 9 cellers batteri. Hans pc ble sendt for en par timer siden mens min pc er fortsatt i preproduksjon :-( (begge bestilte i mellomjula) men anyhow;

 

er ramen på skjermkortet (8600m gt) klokket til 400 mhz eller 700 mhz? og noen som har links til benchmarks?

Lenke til kommentar
OMG. fikk denne maskinen for en uke siden, har egentlig aldri vært en Laptop bruker, har likt mer stasjonære maskiner.

Denne maskinen er virkerlig verdt kjøpet. skal legge ut en liten review litt senere :)

 

Godt å høre! Gleder meg som en unge på juleaften! Gleder meg til å lese hva som helst om drømmedama(eller var det maskinen:..)

Lenke til kommentar
Koden V6F$500NHQRG2? fungerer, som gir 15% rabatt i tillegg til de andre rabattene :]

 

Hvordan plotter man inn denne og nyter fordel av den? :)

 

Nå lurer jeg på om jeg skal avbestille den jeg har bestilt, og helle rbestiller med bedre oppløsning og hvis man til og med får med 15%, er det en deal...

 

Er det vanskelig / mye styr å avbestille? Bare ringer man, eller er det like greit å benytte seg av denne 14 dagers free retur? Bare sender jeg det tilbake til dell og får pengene tilbake?!

Lenke til kommentar

Er bare å putte inn koden i handlevogna, egen liten rute for det.

 

Vet ikke hvor mye styr det er å avbestille, men jeg vet tilbudene forsvinner om noen dager, og da koster plutselig denne maskinen over 10 000.

Er alltids lov å gamble på at nye tilbud kommer snart :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...