Anon25 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet når de nye audio driverne kommer til m1530? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vil den RAMen her fungere fint i m1530? Og er man nødt til å ta en reinstall av windows eller noe, eller er det bare å sette dem inn i maskinen, og så skru på igjen? Ja, de brikkene vil fungere. Det er ikke behov for å gjøre noe med Windows-installasjonen ved bytte av RAM-brikker. Ettersom minnebussen på M1530 kun kjører på 667 Mhz vil du kunne få marginalt bedre ytelse ved å kjøpe 667Mhz-brikker i stedet, da 667Mhz-brikker vanligvis har litt raskere aksesstider. Men vi snakker små marginer. Lenke til kommentar
Aekao Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg skjønner! Vil da for eksempel disse være mer egnet til pcen? Tusen takk for hjelpen så langt uansett Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jepp, de du linker til der skal være midt i blinken. Lenke til kommentar
Aekao Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Der var de bestilt, og bare ventingen gjenstår. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
pil85 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har noen hatt problemer med at maskinen slår seg av dersom man prøver å spille spill og ikke er tilkoblet strømnettet med m1530? Har opplevd det både i red alert 3 og fallout 3, og syns det var litt snodig. Kan det ha noe med at batteriet ikke klarer å levere nok strøm/spenning? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 har du prøvd å oppdatere BIOS og skjermkortdrivere? Det er i hvertfall enkle løsninger som kan være verdt å prøve... Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet når de nye audio driverne kommer til m1530? Lenke til kommentar
Nilzwtf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hallo stort problem .. formaterte min xps og la inn windows xp, men nå finner jeg ikke en eneste driver! funker m1530 drivera ? noen som vet om det er drivere til xp ? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hallo stort problem .. formaterte min xps og la inn windows xp, men nå finner jeg ikke en eneste driver! funker m1530 drivera ? noen som vet om det er drivere til xp ? Det finnes men husker ikke helt i farten hvor jeg lastet dem ned....om du ikke finner det så kan jeg sende deg dem:-) Geir Lenke til kommentar
andybb Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=254815 Og installer skjermkortdriver fra nvidia.com. Kjører trippelboot med Vista, XP og W7, funker veldig bra. Endret 5. februar 2009 av andybb Lenke til kommentar
Dannybabb Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe meg en m1530 XPS fra Dell. Jeg ser at den siste kupongen nettop har gått ut. Noen som tror det er lurt å vente til det kommer en ny, eller kan det ta lang tid? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg vil tippe det kommer en i slutten av Februar/begynnelsen av Mars. Jeg ville venta, med mindre du ABSOLUTT trenger den med en gang. Lenke til kommentar
Dannybabb Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg bygde meg en XPS m1530 i pc-byggern til Dell, og i handlekurven stod det at det var trekt fra 1000kr i rabatt, og at denne rabatten varer frem til 11.februar. Kan dette være en av kupongene til Dell eller er det noe annet? Den billigste grunnpakka til XPS m1530 koster da 7690kr (etter 1000kr i rabatt). Og burde jeg slå til på dette? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, det er en annen rabatt. Tja. Du får regne på hva som blir billigst, 1000 kroner eller 10/15%. Hvis forskjellen er liten, så får du vurdere om du venter. Forresten, er det andre som har hatt problemer med å få ut DVDer? Jeg måtte restarte PCen istad for å få ut en DVD. Ingen reaksjon når jeg trykka på knappen. Lenke til kommentar
Dannybabb Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da tror jeg at jeg kjøper med en gang! Takk for hjelpa Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Nei, det er en annen rabatt. Tja. Du får regne på hva som blir billigst, 1000 kroner eller 10/15%. Hvis forskjellen er liten, så får du vurdere om du venter. Forresten, er det andre som har hatt problemer med å få ut DVDer? Jeg måtte restarte PCen istad for å få ut en DVD. Ingen reaksjon når jeg trykka på knappen. Da går du inn på min datamaskin og trykker "løs ut". Fungerer hver gang . Endret 8. februar 2009 av nypis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for tipset. Fant ut etterpå at jeg ikke trengte restarte, men bare logge av og på. Jeg begynte å le litt igår, forresten, når en DVD ble spytta ut av PCen. Fløy en meter eller noe sånt. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for tipset. Fant ut etterpå at jeg ikke trengte restarte, men bare logge av og på. Jeg begynte å le litt igår, forresten, når en DVD ble spytta ut av PCen. Fløy en meter eller noe sånt. Har vore borti det at den har hatt litt krefter eg og Fann ein tom CD ein gong fordi eg skulle teste,, Skaut CD'en rett i veggen,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå