Zulærn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som vet hvordan det er med oppgradering av CPU i en XPS m1530? Hadde vert greit å kunne ha byttet den ut snart.. angrer på at jeg kjøpte 2 GHz.. Zulboom Lenke til kommentar
Bever380 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Heisann. Sliter litt med maskinen min for tiden. Noen som vet hvordan man bruker den skjulte partisjonen som ligger på harddisken for å sette den tilbake til "original" stand? Jeg finner ikke recovery cden å slikt. Er det muligheter for å gjøre dette uten? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du recoverypartisjonen intakt er det bare å trykke på en av F-tastene under oppstart. Lenke til kommentar
Bever380 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hei di. Vet du hvilken tast, har vært innom de forskjellige men finner ingen mulighet til å kjøre recovery? Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Men du har recoverypartisjonen inntakt? Hva slags skjeroppløsning har du, og er du fornøyd? Endret 7. desember 2008 av bowardsen Lenke til kommentar
Bever380 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Takker og bukker, ja skal ha partisjonen intakt ja. har ikke formattert eller noen ting. Jeg tok den ut av esken og rett i bruk for å si det sånn. Jeg kjører 1280*800 i oppløsning og jeg er IKKE fornøyd. Skal snakke med support om det er mulig å bytte skjerm til den med høyest oppløsning og bare ta det ekstra utlegget på egen kappe. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 oki, har bestilt meg en med 1900x1200 oppløsning. Håper det funker bra... Lenke til kommentar
Bever380 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vet du forresten mailadressen til XPS support? Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 nope, aner ikke. Tror du må ringe, evt høre på chatten i morgen Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei.. Har planar om å bruke PC'en min med 2 eksterne skjermar, då min PC er sin skjerm ikkje er i bruk. Nokon som veit om eg kan utbytte både HDMI- og VGA (vanleg analogt skjermuttak)-utgangane på ein gong? Zulboom. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvilket chipset har xps'en? Noen som kan linke til den nyeste driveren fra intel? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvilket chipset har xps'en? Intel I965PM. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ok, men det å finne fram på intels' sider er jo som å tråkke gjennom en jungel... Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ok, men det å finne fram på intels' sider er jo som å tråkke gjennom en jungel... Eventuelt kan du berre trykke HER så kjem du rett til Dell si side for nedlasting av drivarar.. Her finn du og drivarar til anna ting til din XPS m1530, bl.a. bios, lyd, grafikk osb. Zulboom Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ok, ja, har sett der, men jeg mye der som er utdatert, men det fungerer vel bra likevel..? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ok, ja, har sett der, men jeg mye der som er utdatert, men det fungerer vel bra likevel..? Drivar til Chipset er nok ikkje det som har mest å seie, og nei, vil ikkje tru det kjem til å bli noko problem å bruke drivarane til Dell.. Om det hadde kome ein ny drivar, hadde nok Dell lagt den ut dei og. Zulboom Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet hvordan ytelse og stabilitet er på de nyeste grafikkdriverne til dell? Hvis det er grei ytelse og god stab. så gidder jeg ikke å begynne å teste ut diverse moddede drivere fra laptopvideo2go... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Yter greit ja, og har vært stabile for min del. Vil ikke anbefale driver fra lv2go atm, for på Dell PC-er vil ikke PC-en våkne fra hvilemodus. Så med mindre du skal overklokke eller noe, hold deg til Dell sine offisielle drivere Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hmmm, ja det hadde jo vært litt synd. Flotters, da bare kjører jeg på stock-drivers når jeg får den og så får vi se etter hvert. Den har vært i produksjonsfasen siden onsdag forrige uke... dato for levering er 17. eller før. normalt? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan trygt anbefale deg å køyre på nyaste "originale" Dell-drivar. Hadde Laptopvideo2go før, og opplever meir stabilt og betre ytelse i spel no.. Ser ingen grunn til ikkje å velje "uekte". Zulboom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå