>Jonas< Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvordan aktiverer jeg Media Direct? Jeg trodde jeg hadde aktivert den, men da jeg skulle prøvde å trykke på MD-knappen da pc'en var avskrudd, kom først et Media Direct bilde, men så startet windows prosessbaren, og windows bootet. Har du maskinen sånn som den var da du fikk den, eller har du formatert eller noe? Jeg har frigjort plass på c partisonen, og laget en ny partisjon, men ikke fjernet noen av de som ligger der. Synes det er så rart at jeg først får opp bilde av Media Direct, men så booter plutselig windows. Virker som om det er noe feil Siden du har endret på konfigurasjonen så virker nok ikke MediaDirect lenger av den grunn. Slik jeg har forstått det må du innstallere Media Direct samtidig som du innstallerer operativsystemet. Jeg prøvde meg på det i ettertid, og det endte med at jeg kludra til alle partisjonene på disken. Dermed mista jeg alt jeg hadde og måtte legge inn alt på nytt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva er den "klikkelyden" som stadig kommer når pc'n står ubrukt. Hvert 10. minutt eller noe, kommer det en klikkelyd. Kommer akkurat den samme lyden fra Inspiron laptopen også.. Lenke til kommentar
RetardedBear Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) nvm, fant det ut Installere XP -guide: her Endret 13. november 2008 av Rotinaj Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Andre enn meg som stadigvekk får denne feilmeldinga? Har forøvrig ikke noe problem med at PCen ikke lader eller noe. Merker heller ikke noe mer lagg i spill enn før (hvis PCen ikke fikk nok strøm til komponentene eller noe). Lenke til kommentar
andybb Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jo, jeg har også fått opp den før. Valgte at den ikke skulle poppe opp mer, da laderen så ut til å fungere normalt. Tror det er et vanlig problem på M1530. Sjekk her. Ser ut som noen har fiksa det med å oppdatere bios. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg har vel A09, har det kommet noen bios-update etter det? EDIT: samma det. Neste gang trykker jeg F3. Endret 13. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
andybb Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har også A09. A11 kom ut for en uke siden eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fikk nettopp min m1530, og satt den til lading. Men laderen henger ikke helt fast i pcen, du kan på en måte dingle den. Er det meningen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Sånn har den alltid vært hos meg også. Detter fort ut. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Har hatt et par merkelige opplevelser med min nye m1530. Er det bare meg som får rare lyder fra dvd stasjonen når jeg booter maskinen? Hvor lang tid tar det vansligvis hos dere før vifta skrur seg av etter at du har lukket maskinen sammen? Hos meg kan det tid tid etter at jeg har lukket skjermen. Jeg har også et problem med lyden (når jeg bruker hodetelefoner, alle slags hodetelefoner)får jeg merkelige forstyrrelser i lyden, det hakker og knitrer av og til. Andre som også har det? Tusen takk for svar. Bortsett fra disse problemene synes jeg maskinen er super. Endret 15. november 2008 av Johold Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 1. Jeg får også lyder fra DVD-stasjonen når jeg booter. 2. Tja. Trodde da den pleide å skru seg av ganske umiddelbart 3. Har hørt om andre, men jeg har ikke det. Lykke til med din nye maskin. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tusen takk for svar. Har prøvd å oppdatere lyd driverne, men fortsatt ingen forberdring. Litt irriterende, lyden hakker og knitrer bare på nettet, men ikke i spill. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tusen takk for svar. Har prøvd å oppdatere lyd driverne, men fortsatt ingen forberdring. Litt irriterende, lyden hakker og knitrer bare på nettet, men ikke i spill. dette med lyd når man booter er vanlig og har det selv. Kan nesten høre ut som du har dårlig nettforbindelse? For trudde det ville ha knitret i spill også om det var lydkortet.. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg opplevde littegrann knitring i spill også i dag. Det knitrer også mye når jeg justerer volumet uansett om jeg er på nettet eller ei. Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ser at det har kommet driveroppdatering for Geforce-kortene fra Nvidia. Versjon 180.48. Er dette en driver jeg bør installere nå eller vente på Dell legger ut en ny på deres hjemmeside? Jeg har 8600M GT kortet. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har selv også hatt ett par småproblemer med min XPS m1530.. 1. Det sølvfarga plastdekselet inne i PC'en har løsna litt i 2 hjørner, så har måttet bruke litt dobbelsidid tape for å holde dem 100% på plass. 2. Blir fort varm :S 3. Fargene på skjermen blir helt omvridde dersom jeg legger skjermen helt bak. 4. Hvit-fargen på skjermen (den fargen som ofte er bakgrunn på nettsteder), blir gjort om til turkis om skjermen er lent tilbake i visse vinkler.. utrolig irriterende til tider. Syns dette er gode grunner til å klage på PC'en og sende den inn til DELL for å få fikset dette.. Hva syns dere? Zulboom Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, synes du burde kontakte Dell.. De er ofte medgjørlige, så du får nok fikset PC-en, eller kanskje en ny en. Jeg har personlig ikke hatt noen problemer med min XPS M1530, utenom at Vista er en smule fucka nå, men det er min egen feil, og kan fikses enkelt av meg.. Jo, også ble laderen min ødelagt for en stund siden, men da ringte jeg Dell og fikk ny lader i postkassa to dager senere. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, synes du burde kontakte Dell.. De er ofte medgjørlige, så du får nok fikset PC-en, eller kanskje en ny en. Jeg har personlig ikke hatt noen problemer med min XPS M1530, utenom at Vista er en smule fucka nå, men det er min egen feil, og kan fikses enkelt av meg.. Jo, også ble laderen min ødelagt for en stund siden, men da ringte jeg Dell og fikk ny lader i postkassa to dager senere. Har hatt PC'en i nesten 7 måneder nå.. Tror du Dell har noe garanti for sånt ja? Hadde nesten håpt om jeg hadde fått en ny, at jeg kunne ha fått oppgradert med noe nye deler ^^ Det hadde jo passa fint med 2,4GHz Cpu, 4GB RAM og 64-bit Vista Mvh. Zulboom.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er vel 1 år med Dell XPS-garanti eller noe du får med når du kjøper PC-en. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) 1) Hvor mye er pc'en verdt som brukt (3-4 måneder)? 2) Hvordan takler den videoredigering og lignende? Endret 24. november 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå