Carl Sagan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som har kommet lengre i å få gjennom et 9-cellers batteri? Utrolig surt å vente til 7. august Min står på "Under produksjon", og ikke "Venter på deler". Når bestilte du? Tirsdag. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg bestillte min pc 26 juni og på min bestillingsstatus står det "produksjon ikke startet". helt utrolig dårlig av dell dette her....jeg har hatt mange andre pc merker opp gjennom tidene men har ikke hatt "Dell". Dette var jaggu meg ikke det beste førsteinntrykket av Dell..men jeg mener at maskinen er såpass bra at jeg innbiller meg at det er verdt å vente på, eller er det noen andre maskiner i samme prisklasse og specs der ute som jeg har gått glipp av???? Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg bestillte min pc 26 juni og på min bestillingsstatus står det "produksjon ikke startet". helt utrolig dårlig av dell dette her....jeg har hatt mange andre pc merker opp gjennom tidene men har ikke hatt "Dell". Dette var jaggu meg ikke det beste førsteinntrykket av Dell..men jeg mener at maskinen er såpass bra at jeg innbiller meg at det er verdt å vente på, eller er det noen andre maskiner i samme prisklasse og specs der ute som jeg har gått glipp av???? +1 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Må kanskje kjøpe meg en sånn PixlFace. Laptop'en blir drittvarm i finværet. EDIT: PixlFace: Noen spesiell grunn til at du ikke kjøpte 15'' versjonen av den. Er den for liten eller noe? nah, jeg fant ut at det var 17" etter jeg hadde bestillt så derit it det Men den funker meget bra, 15" passer sikkert helt fint den og da Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 ETA 09.07 står det på min nå Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, lurte på noe? Det jeg lurer på e hvilken jeg skal velge M1330 eller M1530(dell) Forskjellen er jo bare at M1530 har større skjerm og en extra usb... Er det noe annet også..? Har litt lyst på M1330, men har sett så mange som får bråkelyder når de bytter in cd'r på "begge" pc'ne. Stemmer dette? Og hvilken burde jeg ta? Skal mest bruke den til: Gaming.(Tenker da på counter strike serien, vil det funka bra da?) Foto redigering.(Adobe pothoshop cs3) Vidio redigering (Sony Vegas Pro8) Litt hjelp.. (først post her, håpper dette er riktig:D) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 legg til at M1530 har en god del kraftigere skjermkort enn M1330, som du sikkert vil sette pris på ettersom du skal spille. Til foto/videoredigering er kanskje større skjerm også å foretrekke? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, lurte på noe?Det jeg lurer på e hvilken jeg skal velge M1330 eller M1530(dell) Forskjellen er jo bare at M1530 har større skjerm og en extra usb... Er det noe annet også..? Har litt lyst på M1330, men har sett så mange som får bråkelyder når de bytter in cd'r på "begge" pc'ne. Stemmer dette? Og hvilken burde jeg ta? Skal mest bruke den til: Gaming.(Tenker da på counter strike serien, vil det funka bra da?) Foto redigering.(Adobe pothoshop cs3) Vidio redigering (Sony Vegas Pro8) Litt hjelp.. (først post her, håpper dette er riktig:D) 1530 kan konfigureres med 8600m skjermkort, 1330 kan kun har 8400m. 8600m klarer nok CSS helt fint uten problemer, det samme gjør nok 8400 men ikke med så masse eyecandy. Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Takk for svar, men er denne Prosseoren bra nok for de tingene? Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-buffer) Edit: Kunne noen si meg hvilken av de dell pc' http://www1.euro.dell.com/content/products...s&cs=nodhs1 Jeg burde da... vil ikke ta den dyreste.... Så hvilken passer best for meg da... Ps skal forsatt bruke det til de tingene jeg har nevnt tidligere Og har det vært å ta: 4 års garantistøtte for maskinvare Endret 6. juli 2008 av Tipiks Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 T8400 er en knall prosessor. Holder til.. alt? T8100 holder til det aller meste og, ville kjøpt det og gått for 8600m vis det sto på budsjettet. Samt 4 gb RAM. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette med garantistøtte har vært tatt opp tidligere, og selv om Dells selgere hevder noe annet, har vi vel kommet frem til at denne ikke gir noen fordeler som du ikke allerede har gjennom forbrukerkjøpsloven. Spar heller pengene eller kjøp noe mer nyttig som uhellsforsikring eller tyveriforsikring (hvis de har dette). Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Tror ikke dell har tyveri eller uhell forsikkring. Blir dette her bra: Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-buffer) NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne 4096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2048] Blir dette bra for de tingene? Pris er ca: 9,450,00... er dette grei.. Og burde jeg ta VALUE-beskyttelse: 2 års XPS-garanti + Norton Antivirus - norsk Eller bare: 4 års XPS Premium Warranty Support - ringeprioritet og støtte på stedet ? EDIT: Eller så tar den som koster 9,290,... Den har jo alt det bra'e eller.. trenger jeg noe annet også Takk for svar:D Endret 6. juli 2008 av Tipiks Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg har et par spørsmål: - Disse rabattkupongene, er dette noe som kommer hver måned? Og hvorfor gir dell ut dette egentlig? Fikk med meg internettsiden som viste nye kuponger, har vel ikke kommet noen for juli enda. - Er det verdt å investere i en xps 1530 nå? Eller er det bedre å vente til høsten? - Det er vel vista 32bit som følger med, men er det med sp1 installert i tillegg eller må dette oppdateres selv? Den versjonen jeg har sett på er den som nå er til 9200ca. 8600M GT skjermkort, 2.4ghz prosessor og 4gb minne. Bra pc for pengene? EDIT: En liten ting til: hvor mye kan jeg forvente å få for min gamle Inspiron6400. x1400skjermkort, 1.73ghz cpu og 2gb ram, med helt nytt batteri og uåpnet xp-pakke? Endret 6. juli 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Dette blir nok en strålende maskin for deg med tanke på dine ønsker og interesser.. Maskinen kan så og si brukes til alt, og jeg tror heller ikke noen annen maskin gir like god valuta for pengene som denne. Eventuelt går det ann å se på Acer Aspire 5930G før du går til innkjøp av dellen, men personlig ville jeg gått for den konfigurasjonen du har skrevet ned i ditt siste innlegg.. Tidligere hadde jeg en Tundra 1032X som ble forferdelig varm, noe som fungerer vanvittig mye bedre på Dellen (en av grunnene til at jeg valgte den). Føles behagelig å game/jobbe med uansett hvilken temperatur det er rundt laptopen (åpner også for overklokking). Designet er utrolig pent (har selv en product red pc) og byggekvaliteten er svært god fra det jeg har erfart. Over til noe annet, overklokket min GPU i går til 590 core/1.32 GHZ shader/og 866 memory, men kommer ikke lengere. Har jeg bare vært uheldig med skjermkortet eller kan det ha noe med skjermdriveren å gjøre? Kjører med 174.31 driveren jeg fikk stock fra Dell og er egentlig veldig fornøyd med den, stabil og rask! Uansett, noen som kan hjelpe meg? Pixlface eller andre? Kjører crysis på litt mixa innstillinger på 1024 x 768: Alt på medium untatt disse på low: Textures, Game effects, physics. Med disse innstillingene varierer fps påp mellom 16 - 27 med OC, er dette ålreit i forhold til dere andre som har testet? Konfigurasjonen på maskinen min er; 2.4Ghz/3GB ram/8600m GT takker for svar EDIT: @ Dimitrij - Vista SP1 fulgte med på min maskin hvertfall Om du skal vente til høsten eller ei er jeg usikker på. Verserer jo en del rykter om at det kommer 9600m Gt kort i denne maskinen, noe som ville forbedret ytelsen kraftig. verdt å vente på om du ikke trenger en laptop umiddelbart synes jeg! Endret 7. juli 2008 av Chriskart11 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Noen som har åpnet laptopen og skiftet vifte og/eller kjølepasta? Og jeg snakket med en som har klokket prosessoren i BIOS på sin 1730, går dette på 1530? Lenke til kommentar
a7x Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei alle sammen ! =) Har na reinnstallert pcen, men har noen problemer.. Formaterte hd, og na far jeg ikke til internettet.. Tror det har med drivere og gjoere, provde a laste ned en nettopp, men det funka fortsatt ikke.. Noen som har noen forslag, evt noen driver pakker eller noe? Takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei alle sammen ! =)Har na reinnstallert pcen, men har noen problemer.. Formaterte hd, og na far jeg ikke til internettet.. Tror det har med drivere og gjoere, provde a laste ned en nettopp, men det funka fortsatt ikke.. Noen som har noen forslag, evt noen driver pakker eller noe? Takk for hjelpen =) XP eller vista ? Om det er XP kan jeg sende deg den. Add [email protected] Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er ikke oppløsningen på skjermen ganske lav? 1280x800. Har en 15" nå med 1920x1200. Blir det stor forskjell? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er ikke oppløsningen på skjermen ganske lav? 1280x800.Har en 15" nå med 1920x1200. Blir det stor forskjell? Ja. Man kan velge 1440x1024 og 1920x1200 også. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er ikke oppløsningen på skjermen ganske lav? 1280x800.Har en 15" nå med 1920x1200. Blir det stor forskjell? 1280x800 er lavt ja, derfor oppgraderer du skjermoppløsning til enten 1440x900 eller 1920x1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå